*with stupid*
Om 20:10 uur ben ik thuis gekomen, heb er van heel de dag 499,4 km op zitten. Was een fantastisch leuke dag met een mooie rit.
Mijn fototjes zal ik later wel eens posten.
Mijn fototjes zal ik later wel eens posten.
Ach ja, ik moet toegeven dat ik in het naar huis rijden nog een ommetje heb gemaakt. Nog wat binnendoorwegjes genomen het laatste stuk.
het leven begint bij de 500 km per dag. bij de 1000 per dag binnendoor is het je leven
Ik een goede 60-70km?
Mgoed, ik heb lekker gereden en voelde mij goed, dus da's weer een kleine boost voor het zelfvertrouwen....
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Het was me een genoegen!Mud schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:15:
[...]
[afbeelding]
Bedankt voor het voorrijden charrel! Tempo was lekker, er werd netjes gewacht en de pauzes waren relaxt
Jammer dat we rest kwijt waren geraakt in het begin maar desondanks met 6 man lekker gereden
Zal volgende keer m'n koffers er nog ff op doen .....
Ik vond het een erg geslaagde rit....zeer zeker voor herhaling vatbaar maar dan wel met een nieuw voorbandje...dit was echt geen doen...
Helaas had ik wel een probleem met de onboard camera
het kreng heeft alleen de eerste 1.26 minuut opgenomen en daarna om een of andere duistere reden niets meer...
Voor de geinteresseerden:
http://www.mike2k.nl/FILE0001.MOV (duurt nog even, is nu aan het uploaden)
Helaas had ik wel een probleem met de onboard camera
[ Voor 5% gewijzigd door Mike2k op 13-06-2010 01:07 ]
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
Das balen manMike2k schreef op zondag 13 juni 2010 @ 01:06:
Helaas had ik wel een probleem met de onboard camerahet kreng heeft alleen de eerste 1.26 minuut opgenomen en daarna om een of andere duistere reden niets meer...
Desalniettemin, wel tof zo'n onboard camera
[ Voor 5% gewijzigd door Matis op 13-06-2010 09:41 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Kwam er zojuist een afterparty door Wijchen of was dat de lokale motormuizenclub?
Ik dacht wat hoor ik toch door de straat brommen, een hele zwerm motoren
Ik dacht wat hoor ik toch door de straat brommen, een hele zwerm motoren
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Ja, vind ik inderdaad ook klote....had gehoopt 40 minuten video te hebben...Matis schreef op zondag 13 juni 2010 @ 09:36:
[...]
Das balen man
Desalniettemin, wel tof zo'n onboard cameraJe rijdt alleen wel heel hard achteruit
Waarschijnlijk is het een corrupte geheugenkaart....quick format zou wonderen moeten doen
Heb ik voor niets al die wheelies, stoppies, knee- en elbowdowns gedaan.
Anders gooi ik mijn motor bij 1:06 even voor die auto zonder te kijkenMike2k schreef op zondag 13 juni 2010 @ 01:06:
Ik vond het een erg geslaagde rit....zeer zeker voor herhaling vatbaar maar dan wel met een nieuw voorbandje...dit was echt geen doen...
Helaas had ik wel een probleem met de onboard camerahet kreng heeft alleen de eerste 1.26 minuut opgenomen en daarna om een of andere duistere reden niets meer...
Jammer dat ie niet meer opgenomen heeft. Waren toch erg mooie beelden geworden.
* Will_M schudt Oemfoefoe even wakker .... Om half twee s'middags moet je niet meer in je bed liggen dromen, jòhOemfoefoe schreef op zondag 13 juni 2010 @ 13:36:
Heb ik voor niets al die wheelies, stoppies, knee- en elbowdowns gedaan.
Wij rijden altijd héél netjes, nooi te hard, en al helemaal geen art.5 waardige capriolen..... daar hebben ze BMW's voor uitgevonden
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Inderdaad, laten ze gewoon al die aso's op supersports maar is aanhouden
@ filmpje is iedereen spontaan de blinker aan te zetten voor linksaf?
Mud was trouwens @ bedrijfs bbq in volledig pak. Maar goed ook, zon was schraal en het waaide best hard.
Mud was trouwens @ bedrijfs bbq in volledig pak. Maar goed ook, zon was schraal en het waaide best hard.
Ja, het tempo lag een beetje hoog voor mijDECOY88 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:28:
af en toe hadden we bijna een 3e erbij achterin.
Maar ik had de route ook dus maakte het me niet zoveel uit om een gaatje te laten vallen
Volgens jaar start ik wel een speciale trage groep
Wie heeft trouwens de drankjes betaald? Wil hij daar nog een financiële injectie voor? Zo niet, bedankt
@eamelink ik gooide hem er op een gegeven moment maar voorbij aangezien we al verder achter raakte. en ik kon net de groep bij de spoorbomen zien vertrekken. bij mij gaf hij de directe route aan dus rechte strepen tussen de punten dus anders was het een geval van de kortste route naar het volgende punt zoeken enz.
en voorin rijd het het rustigst en achterin het hardste. dus wil je knallen moet je achter wezen wil je rustig tuffen moet je voorin zitten.
en voorin rijd het het rustigst en achterin het hardste. dus wil je knallen moet je achter wezen wil je rustig tuffen moet je voorin zitten.
[ Voor 18% gewijzigd door DECOY88 op 13-06-2010 23:11 ]
Dat gaat niet altijd op ..............
@ Decoy88: Volgende keer als je een route download van een ander; éérst even herberekenen in MS met je eigen kaartmateriaal + de instellingen zoals die gebruikt zijn door diegene die de route gemaakt heeft en dáárna pas naar je Zümo overzetten
Die heb je van de VFR rijders op het forum, maar ik vind het wel goed zo. Ik weet niet hoe Youk hier over denkt?eamelink schreef op zondag 13 juni 2010 @ 21:59:
[...]
Wie heeft trouwens de drankjes betaald? Wil hij daar nog een financiële injectie voor? Zo niet, bedankt
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Graag gedaan met de groetjes uit België. Tja, af en toe toch een beetje ontwikkelingshulp geven hé.
Volgend jaar ? Ik hoop eigenlijk op nog een ritje dit jaar....kan ik even de nieuwe bandjes testen...eamelink schreef op zondag 13 juni 2010 @ 21:59:
[...]
Ja, het tempo lag een beetje hoog voor mij
Maar ik had de route ook dus maakte het me niet zoveel uit om een gaatje te laten vallen
Volgens jaar start ik wel een speciale trage groep![]()
En uiteraard Oemfoefoe's wheelies, stoppies, knee- en elbowdowns vastleggen op video...
[ Voor 7% gewijzigd door Mike2k op 14-06-2010 09:34 ]
Het aanbod voor de Zuid engeland/Wales rit staat nog openMike2k schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:32:
[...]
Volgend jaar ? Ik hoop eigenlijk op nog een ritje dit jaar....kan ik even de nieuwe bandjes testen...
En uiteraard Oemfoefoe's wheelies, stoppies, knee- en elbowdowns vastleggen op video...
Als er interesse is laat het me weten..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ik zou zeggen, regel hetMike2k schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:32:
[...]
Volgend jaar ? Ik hoop eigenlijk op nog een ritje dit jaar....kan ik even de nieuwe bandjes testen...
And it goes BRAAAAAPP!
"Got Motorrit 2010 deel 2" in de aantocht?
Even een beetje aanmoedigen:
Even een beetje aanmoedigen:
Of de grote GOT Circuitdag 2010
Als we nou een motorrit over pak hem beet twee uur doen, dan is het lekker rustig!
LOL dat zei ik ook al toen Engeland zaterdag speelde..eamelink schreef op maandag 14 juni 2010 @ 11:50:
Als we nou een motorrit over pak hem beet twee uur doen, dan is het lekker rustig!
btw ff een kick om te kijken of er animo is:
MOTOR: GoT voorjaar UK toertocht.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Zo te zien heb ik wel weer wat gemist
.Volgende keer wellicht 
Circuitdag weet ik niet of dat goed gaat komen, pijpen maken volgens mij veel te veel lawaai
. En nog geen
Circuitdag weet ik niet of dat goed gaat komen, pijpen maken volgens mij veel te veel lawaai
[ Voor 46% gewijzigd door M14 op 14-06-2010 15:27 ]
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Ik dacht juist, stop ik nu vroeg voor een auto?PilatuS schreef op zondag 13 juni 2010 @ 15:40:
[...]
Anders gooi ik mijn motor bij 1:06 even voor die auto zonder te kijken![]()
Jammer dat ie niet meer opgenomen heeft. Waren toch erg mooie beelden geworden.
Waren er nog meer foto's gemaakt eigenlijk
Jep, maar ik moet ze nog van mijn fototoestel afhalen.
Edit: Hier zijn ze dan:

Edit: Hier zijn ze dan:

[ Voor 90% gewijzigd door Youk op 16-06-2010 20:10 ]
je heb mooie actie foto's gemaakt van me tijdens het herstellen van me loshangende spiegel.
Als je graag de grotere versie hebt om in een kadertje aan de muur te hangen moet je het maar laten weten.
Tijdens de rit kwam er een dvd ter sprake waarin tot in detail wordt uitgelegd hoe je bijvoorbeeld het beste een bocht kan nemen enz. Iets met 8 of 11 factoren die meespelen.
Hoe heet deze dvd ook alweer?
twist the wristOemfoefoe schreef op maandag 28 juni 2010 @ 18:50:
Tijdens de rit kwam er een dvd ter sprake waarin tot in detail wordt uitgelegd hoe je bijvoorbeeld het beste een bocht kan nemen enz. Iets met 8 of 11 factoren die meespelen.
Twist of the Wrist II heb je ook nog...geniale dvd!
Héle foute DVD's ... enige wat je er mee leert is GAS!!!
Ik heb hem vanavond bekeken.....het is interessant om te zien hoe zij de theorie onderbouwen.
Gelijk even downloaden voor de volgende motorrit