Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Na zoek werk hier op got en google is mij de functie van USB host die veel mp3 spelers hebben niet helemaal duidelijk.

Wat ik zoek in een mp3 (portable mediaspeler) is vooral de functie dat deze kan aangesloten worden op een USB hard disk
en de mp3's die op deze hard disk kan afspelen.

Helemaal zou het mooi zijn als deze speler de mp3's op deze usb disk kan toevoegen tot zijn library zonder ze te kopieren.

Ik heb nu wel het een en ander gelezen over usb host en usb on the go maar deze standaarden geven volgens mij geen garantie voor de door mij gezochte functie(s).

De enige Mp3 (portable mediaspeler) speler die ik ben tegengekomen die dit kan (in ieder voor zover het afspelen van een usb disk) is de archos 605 http://www.youtube.com/watch?v=WRQWrIiT9Gg

Zijn er hier mensen die deze functie bij andere mp3/ portable mediaspelers zijn tegengekomen?

Ik hoor het graag.

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:03
USB host mode biedt juist de mogelijkheid nummers van je externe HD(USB Client) af te spelen

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je reply.

Ik dacht dat USB host voornamelijk bedoeld was voor het kopieren van files naar de mediaspeler?

"iAudio 7 has some USB-Host (USB On-The-Go) capabilities. It can upload photos from many cameras. See Cowon website for list.( Ref the manual[1])."

Verwijderd

Mobiblu had enkele jaren geleden zo'n toestelletje.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2010 11:09 . Reden: typo ]