Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

G9 > G5(00)

Pagina: 1
Acties:

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Goede avond,

Ik heb nu momenteel ongeveer een jaar mijn Logitech G9. Bevalt me opzich prima, maar soms heb ik het idee dat de G5(00) beter geschikt is voor mij. Ik heb grote handen en hierdoor pak ik de G9 meer met mijn vingers vast en raakt het midden van mijn hand het bovenste niet van de G9. Het kan ook zijn dat dat door mijn muismat komt Nu heb ik in Keulen op de GamesCom even heel snel met de G5 gespeeld (echt maar 3-5 min ofzo) en die voelde toch wel lekker in de hand. Is de G5(00) inderdaad beter geschikt voor mensen met grote handen en is het het waard om hem dan te kopen, ondanks dat ik nu mijn G9 heb?

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 16:38

KneoK

Not in a million lightyears

Volgens mij is de body van een G9 groter dan die van een G5(00). Ik heb ook redelijk grote handen en raak het midden van de G500 ook niet. Ik heb de G9 nooit in mijn handen gehad dus of het het overstappen waard is weet ik niet, ik ben voor de G500 gegaan omdat de scrollknop (om te switchen naar vloeiend scrollen) op de bovenkant zit en je voor het plaatsen van gewichtjes niet de hele body hoeft open te maken.

Als je overigens toch over wilt stappen, ga voor de G500. Mijn G5 is onlangs overleden (althans, het dpi+ knopje deed het niet meer) en heb 'm vervangen door een G500. Vrijwel dezelfde muis maar lekker gemoderniseerd (meer knoppen, betere scrollknop (dezelfde als je nu hebt op je G9), hogere dpi).