Toon posts:

ATI mobility radeon HD 3650, "dit apparaat betaat niet"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb een probleem met mijn vidiokaart. het is een ATI mobility radeon HD 3650.
als ik iets probeer te installeren dan geeft hij code 10 "dit apparaat bestaat niet".

ook als ik in ATI powerXpress klik op High-preformence GPU komt er onder in beeld te staan "swich complete, now using Power-saving GPU"

ik weet niet meer wat ik moet doen, ik hoop dat een van jullie het weet.

Groetjes,
Marthijn verhoeven

Verwijderd

1, Fix je typo's aub, dat maakt het veel meer leesbaarder.
2, Zijn je drivers goed geinstalleerd?

[ Voor 2% gewijzigd door Kees op 08-01-2010 20:32 . Reden: edit: heb even je typo's gefixt ]

Verwijderd

Allereerst: Bij pc-problemen maken we op Tweakers de gewoonte het systeem te beschrijven: cpu, moederbord, geheugen, graka, besturingssysteem?.. Volgens mij heb je een driver conflict op een mobo met de igp? Ik heb iets gelijkaardigs voorgehad met mijn 4570 en 3200 igp.. Dat was in Windows 7, ik heb toen beide devices softwarematig (bij apparaatbeheer) gedeïnstaleerd, alle ATI drivers verwijderd (gewoon via configuratiescherm) en vervolgens de pc opnieuw opgestart, dan werden de drivers via windows update automatisch gedownload en alles loopt nu als een trein..

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:41
Wat probeer je precies te installeren? Een driver die op een cd bij je laptop zat, of iets van ati.amd.com? En welke windows versie gebruik je?

[ Voor 15% gewijzigd door sewer op 08-01-2010 20:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een driver van ati.amd.com te installeren. en ik gebruik windows 7

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:25
En wat voor een hardware hebben we het over (is ook al vaker gevraagd) ?

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05 13:36
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 20:34:
Allereerst: Bij pc-problemen maken we op Tweakers de gewoonte het systeem te beschrijven: cpu, moederbord, geheugen, graka, besturingssysteem?.. Volgens mij heb je een driver conflict op een mobo met de igp? Ik heb iets gelijkaardigs voorgehad met mijn 4570 en 3200 igp.. Dat was in Windows 7, ik heb toen beide devices softwarematig (bij apparaatbeheer) gedeïnstaleerd, alle ATI drivers verwijderd (gewoon via configuratiescherm) en vervolgens de pc opnieuw opgestart, dan werden de drivers via windows update automatisch gedownload en alles loopt nu als een trein..
Je bent niet vergeten de IGP uit te schakelen in de bios? Anders blijf je alsnog de videokaart zien in apparaatbeheer... dat is ook de enige juiste methode.

ONTOPIC: Ik lees nergens dat de TS ook een IGP heeft, maar zoals al door Mielemann genoemd, als de TS niet meer info over het systeem geeft incl zoveel mogelijk bijkomende nuttige informatie valt er eigenlijk niets over te zeggen.
Pagina: 1