The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Als ik zo het plaatje zie, lopen er 2 kabels van de Gigabit switch -> je pc?
Dat wil nog wel eens een probleem geven als je PC & Switch hier niet op ingesteld zijn (zie Wikipedia: Link aggregation)
Probeer het eens met een single link naar je PC.
Dat wil nog wel eens een probleem geven als je PC & Switch hier niet op ingesteld zijn (zie Wikipedia: Link aggregation)
Probeer het eens met een single link naar je PC.
Yep, allebei de nics zitten in de switch.
Het is niet zo'n hele dure dus ik zal het even testen - en even die wiki bekoekeloeren - thanks.
edit: het is een Sweex SW101
Auto-MDI/MDI-X
Full/half duplex
Auto-Negotiation
Ports quantity 5
Management protocols IEEE802.3, IEEE802.3u
Data transfer rate 1000 Mbps
Volgens mij had ik het hiervoor ook met 2 kabels op de switch ---> modem/switch en de htpc zat ook direct op de modem/switch.
Eigenlijk dus als ik het nu ook heb.
Ga nu even testen met 1 kabel.
Het is niet zo'n hele dure dus ik zal het even testen - en even die wiki bekoekeloeren - thanks.
edit: het is een Sweex SW101
Auto-MDI/MDI-X
Full/half duplex
Auto-Negotiation
Ports quantity 5
Management protocols IEEE802.3, IEEE802.3u
Data transfer rate 1000 Mbps
Volgens mij had ik het hiervoor ook met 2 kabels op de switch ---> modem/switch en de htpc zat ook direct op de modem/switch.
Eigenlijk dus als ik het nu ook heb.
Ga nu even testen met 1 kabel.
[ Voor 57% gewijzigd door Bad Brains op 08-01-2010 19:47 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.