Toon posts:

Forum onderwerpen bewerken

Pagina: 1
Acties:
  • 462 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet er iemand of forum onderwerpen op tweakers.net altijd door de indiener te bewerken zijn? Het lijkt me dat veel posts dan gaan afwijken van de discussie als de plaatser de post update als er al reacties onder hangen.

Volgens mij wel. ZOals je ziet dit bericht heb ik later toegevoed. 18:43

Er zit hier dus geen timer op de post edit?

Bedankt voor de info. En hoe zit het met blog posts op tweakers?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2010 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Nee dat kan niet. Probeer het eens :P

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:56

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Waarom kijk je niet eerst eens rond? Zie je veel topics die in de soep lopen doordat men de eerste post in een topic helemaal veranderd heeft? Neen.

Beetje apart dat iemand die net op het forum rondloopt de discussie wil aangaan over problemen die er niet zijn :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je testtopics zijn nogal vervelend. Ja, je kan je post editten, dat staat er nu ook onder en iedereen kan zien dat hij aangepast is.

[ Voor 21% gewijzigd door Marzman op 08-01-2010 18:49 . Reden: Toon iets vriendelijker gemaakt ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Lieve Adjes

ik denk dat de adjes je beter kunnen helpen aangezien dit forum voor de FP-mods zijn

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Als je serieus vragen over de werking van de forumsoftware dan zou ik eerst eens de artikelen die onder FAQs genoemd staan in het hoofdmenu bekijken. Als je dan nog vragen hebt kun je (afhankelijk van je vraag) een topic openen in Lieve Adjes of Lieve Devvers. Doe dat dan wel in een wat uitgebreidere vorm dan dit testtopic.

Deze gaat in elk geval op slot. :)

edit:
Wat betreft blogposts trouwens, die kun je natuurlijk altijd editen, het is immers jouw blog toch? Als je reacties op blogposts bedoelt, dan is dat afhankelijk van het blog. De eigenaar ervan kan namelijk het editen van reacties in- en uitschakelen.

[ Voor 24% gewijzigd door Cloud op 18-01-2010 14:00 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.