Sinds ik Windows 7 Professional 64 bit heb worden de media keys op het toetsenbord twee keer uitgevoerd als ik er op druk. Dus het geluid gaat met stapjes van 4% omhoog (normaal 2%), ik kan het geluid niet dempen en internet explorer word dubbel geopend. Aan het toetsenbord ligt het niet, want als ik een ander toetsenbord met media keys aansluit heb ik hetzelfde probleem. Op een andere pc met Windows 7 doen deze toetsenbord het gewoon. Hier onder de specificaties van mijn systeem.
Moederbord: Asus P6T SE
Processor: Intel Core i7 920
Videokaart: XFX HD4870 1 GB
Geheugen: OCZ low-voltage DDR3-1333 (3 x 2 GB)
Hardeschijf: WDC WD6400ACS
Als ik de realtek HD drivers helemaal verwijder, werkt het gewoon goed, maar dan doet mijn subwoofer niks. Als ik de realtek drivers dan weer opnieuw installeer werkt het een paar dagen en dan wordt alles weer twee keer uitgevoerd. Ik zag ook in apparaatbeheer een HDMI audio device, maar ik heb helemaal geen HDMI op mijn moederbord en videokaart. Als ik die HDMI drivers vervang door de ATI drivers werkt het weer een tijdje, maar dan weer hetzelfde probleem.
Edit: Bij realtek staat ook een ATI HDMI driver, met deze driver wilt het ook niet werken.
Moederbord: Asus P6T SE
Processor: Intel Core i7 920
Videokaart: XFX HD4870 1 GB
Geheugen: OCZ low-voltage DDR3-1333 (3 x 2 GB)
Hardeschijf: WDC WD6400ACS
Als ik de realtek HD drivers helemaal verwijder, werkt het gewoon goed, maar dan doet mijn subwoofer niks. Als ik de realtek drivers dan weer opnieuw installeer werkt het een paar dagen en dan wordt alles weer twee keer uitgevoerd. Ik zag ook in apparaatbeheer een HDMI audio device, maar ik heb helemaal geen HDMI op mijn moederbord en videokaart. Als ik die HDMI drivers vervang door de ATI drivers werkt het weer een tijdje, maar dan weer hetzelfde probleem.
Edit: Bij realtek staat ook een ATI HDMI driver, met deze driver wilt het ook niet werken.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2010 13:36 ]