[Windows 7] Media keys op het toetsenbord werken niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik Windows 7 Professional 64 bit heb worden de media keys op het toetsenbord twee keer uitgevoerd als ik er op druk. Dus het geluid gaat met stapjes van 4% omhoog (normaal 2%), ik kan het geluid niet dempen en internet explorer word dubbel geopend. Aan het toetsenbord ligt het niet, want als ik een ander toetsenbord met media keys aansluit heb ik hetzelfde probleem. Op een andere pc met Windows 7 doen deze toetsenbord het gewoon. Hier onder de specificaties van mijn systeem.

Moederbord: Asus P6T SE
Processor: Intel Core i7 920
Videokaart: XFX HD4870 1 GB
Geheugen: OCZ low-voltage DDR3-1333 (3 x 2 GB)
Hardeschijf: WDC WD6400ACS

Als ik de realtek HD drivers helemaal verwijder, werkt het gewoon goed, maar dan doet mijn subwoofer niks. Als ik de realtek drivers dan weer opnieuw installeer werkt het een paar dagen en dan wordt alles weer twee keer uitgevoerd. Ik zag ook in apparaatbeheer een HDMI audio device, maar ik heb helemaal geen HDMI op mijn moederbord en videokaart. Als ik die HDMI drivers vervang door de ATI drivers werkt het weer een tijdje, maar dan weer hetzelfde probleem.

Edit: Bij realtek staat ook een ATI HDMI driver, met deze driver wilt het ook niet werken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg het probleem maar niet opgelost, waarschijnlijk hebben niet veel mensen dit probleem omdat niemand reageerd. Ik wil het probleem graag weg hebben zonder windows opnieuw te installeren. Als iemand iets weet wil ik het graag proberen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er geen specifieke drivers voor dat toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 22:20
Ik kan me herinneren dat hier al eens een topic over geweest is. Heb echt 10 minuten gezocht, maar kon hem niet meer vinden. Hopelijk kan iemand zich nog herinneren wie dit probleem nog meer had.

Ik vind die zoekfunctie niet echt heel goed werken. Dat probleem was namelijk ook op Windows 7, maar je kunt niet op topics sorteren die over Windows 7 gaan. Misschien een idee om bij het openen van een topic in WC aan te vinken om welk besturingssysteem het gaat, veel handiger. Natuurlijk hoort dit hier niet thuis, maar weet eigenlijk niet waar ik dit dan moet plaatsen.

[ Voor 49% gewijzigd door diabolofan op 16-01-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:12:
Zijn er geen specifieke drivers voor dat toetsenbord?
Die toetsenborden zijn allemaal 5 jaar oud ofzo, daar zijn geen specifieke Windows 7 x64 drivers voor. De drivers die er staan zijn voor windows xp en lager. Maar ik doe toch maar een her installatie denk ik, niet alleen voor dit probleem maar ook gewoon om op te ruimen.