Portfolio slideshow (flash?) op Homepage

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds een week mijn site online staan (www.<nietrelevant>.nl) en nu wil ik onder of boven de 'nieuws tekst' in de maincontent div een slideshow maken van mijn natuurfoto's/portfolio. Ik wil een simpel frame waar de foto's een voor een langskomen met 3-4 sec tussen de foto's. Misschien een klein control pannel om terug, vooruit, stop, afspelen etc. De individuele foto's doorlinken naar hun respectievelijke pagina zou fijn zijn maar is niet noodzakelijk.
Hoe kan ik dit het beste gaan doen? In flash? Of kent iemand een goed sciptje dat ik in de site kan implementeren / style editten?? Ik heb Dreamweaver gebruikt voor de site en heb de hele CS3 meuk.

Thx!

[ Voor 1% gewijzigd door RobIII op 08-01-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:21

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Zo werkt de Devschuur niet. We hebben het over zelf programmeren. Zie ook Webdesign, Markup & Clientside Scripting Beleid - Scriptrequests. Je bent zelf prima in staat om te zoeken naar een script. In feite had je, in de tijd die je gebruikt hebt om deze post te tikken, al lang een script kunnen vinden wat aan je wensen voldoet. Deze gaat dan ook dicht.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.