Probleem met router

Pagina: 1
Acties:

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-02 22:51
Ik heb een probleem met de router, het zit alsvolgt. We krijgen een internetsignaal binnen die naar een modem/router gaat die het draadloos verstuurt naar mijn router, die als wireless-ethernet bridge functioneert. Op die WET-bridge is mijn computer aangesloten, en ik wil hiermee o.a. WOL en Remote Desktop Connection op kunnen gebruiken, hier gaat het mis.

Deze computer heeft een internetverbinding, maar mijn laptop kan geen verbinding maken via RDC (Remote Desktop Connection). Als ik de computer via wifi aansluit, kan dat wél. De port voor RDC is geforward op de router waarop het internet binnenkomt. Op de WET-bridge staat alle beveiliging uit (firewall en checks). Weet iemand hoe ik deze opstelling goed kan configureren zodat het werkt zoals ik wil?

Alvast bedankt!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-02 12:17

Str1ngS

Boe!

Zitten ze wel binnen hetzeldfe subnet? Anders ff je subnetmask aanpassen.

TnI 4 Life

• Cyleo
Zelfde subnetmask: 255.255.255.0
Het ip van mijn WET is 192.168.1.1 en van het modem/router 192.168.1.254. Als ik via ons internetip (80.xx etc) probeer in te loggen lukt het niet, als ik via het lokale netwerk inlog (mijn pc's ip: 192.168.1.7) dan krijg ik een inlogscherm, als ik daar mijn wachtwoord invoer krijg ik The Logon Attempt Failed.

• Cyleo
Even een update: Hier is hoe de opstelling eruit ziet:
Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/4457/opstellingo.jpg