Toon posts:

Review: Darksiders

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In:

reviews: Darksiders
Dat maakt van Darksiders een indrukwekkende game. Het ziet er prima uit, waarbij de makers ook nog eens oog hebben voor lekker dramatische camerastandpunten tijdens de diverse tussenfilmpjes. Daar komt nog bij dat de makers prima stemacteurs gevonden hebben, waarbij vooral de stem van War erg goed is. Verder zijn de animaties van War en zijn diverse tegenstanders erg goed en ook het kleurgebruik in het spel. Naast het gebruikelijke bruin en groen zien we hier veel helder rood en blauw, wat erg prettig is.

Uiterlijk zit het dus wel goed, maar ook de gameplay is prima. Heel uitgebreid is het arsenaal van War niet, met zwaard, zeis, werpster, pistool en handschoen, en ook de combo's die War kan maken zijn niet zo uitgebreid als in bijvoorbeeld Devil May Cry. Toch is dat eigenlijk wel prettig: het maakt dat voor de combo's die je kunt maken nooit ingewikkelde handelingen nodig zijn. De makers hebben de bediening prettig simpel weten te houden. Vooral de manier waarop gericht kan worden met de werpster is prettig.
De dikgedrukte zin in de eerste alinea eindigt wat mij betreft een beetje gek.

Verder wordt er in de 2e alinea 3x snel achter elkaar het woord prettig gebruikt. Dat staat mijns inziens ook niet zo mooi en zou verbeterd kunnen worden door een aantal synoniemen voor "prettig" te verzinnen denk ik :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2010 15:03 ]

Verwijderd

Gelijk heb je. Die rare zin is eruit en de prettig-hattrick is eruit; ik denk dat ik dat woord nu een paar maanden niet kan zien ;)