Toon posts:

bART en meerdere pc's in een netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een kabelmodem met een bART account. (spaar me ik had eerst Essent)naast dat ik nu maar gemiddeld 20k heb ipv 450k kan ik ook geen netwerk meer hebben als ik een kabelverbinding heb. Wie helpt ???

The_Ghost

Verwijderd

waarmee wil je geholpen worden dan? als je weet hoe je het in een netwerk zet doe je dat toch gewoon?? :?

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het hem nu net, ik kan het niet alle 2 tegelijk, zodra ik een kabel verbinding heb. word mijn netwerk ontoegankelijk. En ik wil nu juist <b>EN</b> mijn netwerk, <b>EN</B> kabel via een van de pc's (ik <b>hoef</b> niet eens internet te delen !! (dat komt later wel)

Verwijderd

je hebt 1 poeter moet 2 netwerkkaarten? en 1 met 1 netwerkkaart? en wat gebeurd er dan als je wilt internetten?

Verwijderd

Topicstarter
*heel klein zuchtje* Ben ik nou zo onduidelijk????

Zodra ik dus opnieuw opstart (en ja een met 2 en een met 1 netwerk.kaart)maakt de computer natuurlijk al verbinding met mijn provider, wil ik dan door mijn netwerk browsen (id naar de andere pc gaan) dan is het netwerk niet toegankelijk, trek ik de stekker van de kabel eruit en start ik opnieuw op, dan is er niets aan de hand en kan ik lekker naar die andere pc en andersom. Het ligt dus aan bART, ik denk dat ie de zaken blokkeerd uit angst voor delen van internet. Wie kent dit probleem en heeft er de oplossing voor ???

Ro

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 14:30 schreef guest het volgende:
*heel klein zuchtje* Ben ik nou zo onduidelijk????

Zodra ik dus opnieuw opstart (en ja een met 2 en een met 1 netwerk.kaart)maakt de computer natuurlijk al verbinding met mijn provider, wil ik dan door mijn netwerk browsen (id naar de andere pc gaan) dan is het netwerk niet toegankelijk, trek ik de stekker van de kabel eruit en start ik opnieuw op, dan is er niets aan de hand en kan ik lekker naar die andere pc en andersom. Het ligt dus aan bART, ik denk dat ie de zaken blokkeerd uit angst voor delen van internet. Wie kent dit probleem en heeft er de oplossing voor ???

Ro
aan bart kan het dus onmogelijk liggen want die kunnen absoluut niet verder kijken en zine dat jij meerdere poeters aan hebt hangen....

• GenetiX
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 17:39
Ik heb ook bART en het delen werkt perfect. Servertje met Sygate will do the trick.. :)
Pagina: 1