Windows 7 start langzaam met USB headset

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:26
Ik heb het volgende probleem, nou ja probleem is wel een groot woord:

Ik gebruik s'avonds ivm geluid een USB headset van Logitech type 960. Deze is aangesloten op
mijn toetsenbord (Logitech G11, hierin zit een USB hub)

In 80% van de gevallen Wanneer ik mijn pc opstart met de USB headset aangesloten duurt het
opstarten van mijn computer 30 seconden langer dan zonder headset.

Er staat dan: Windows wordt geladen en dan duurt het dus 30 seconden voordat het windows
logo begint op te komen. Waarschijnlijk zoekt hij de drivers of zo.

op google, logitech en de asus site kan ik hierover niets vinden. Bios instellingen heb ik al veranderd maar dit veranderd niets en met bcdedit heb ik de boottime veranderd (omdat dit ook precies 30 seconden was) maar dat had ook geen enkel resultaat.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat Windows in een keer door start?

mijn specs:

Windows 7 ultimate x64 Nederlands (voorheen vista x64,deze had hetzelfde probleem)
Asus P5K-R
4 GB corsair @ 800 Mhz
Q6600 @ 3,0 Ghz
8800GT van Gainward
Intel 80 GB Postville opstartschijf
2 x samsung F3 500 GB in raid 0
Antec Sonata 3 met originele voeding
Samsung SyncMaster 930BF

verder aan USB apparaten:

HP DSC 2110 all in one
Imation Disk Stakka
Logitech MX400 muis
Logitech G11 toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:20
Weet je echt zeker dat het nou door je Headset komt, als hij soms wel goed doorstart?

Je hebt geen dualboot of zoiets, zodat je bij msconfig --> Computer opstarten --> Timout op nul kunt zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:26
het is echt mijn headset, zonder headset start hij altijd snel op. Ik heb ook geen dual boot, Windows begint ook wel, maar de eerste 30 seconden komt alleen de tekst Windows wordt opgestart in beeld, daarna komt het windows logo op. Zonder headset komt Windows wordt opgestart in beeld en begint het logo ook meteen op te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 10:16
Doe eens een bios update. Kans bestaat dat de headset niet goed is. Heb bij iemand mee gemaakt dat zijn G15 v1 voor een hangup en corrupt screen zorgde bij de power on self test. Zonder toetsenbord booten en je kon hem in Windows gebruiken. Een andere G15 v1 op de lan van iemand geleend en het probleem was niet aanwezig. Eigen toetsenbord erin en het was weer terug.......