[Frontpage] Irritante Vodafone banner...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:45

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Ik kom net een banner tegen die mij nogal stoort en buiten zijn kader gaat. Het gaat om deze banner:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wZNvbFp5Infk5pX0IyPPNZI5/thumb.png
Klik voor groot.

Als ik dus vanuit in dit geval V&A naar boven ga klapt hij hoe dan ook uit. Dit is erg vervelend en irriterend want je bent dus gedwongen om de reclame in volledig scherm te zien |:( Wat ik dus niet wil

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Je kunt toch gewoon op 'sluit' drukken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:45

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Emile schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:18:
Je kunt toch gewoon op 'sluit' drukken? ;)
Het verschil is dat het al gebeurd om het moment dat ik eroverheen navigeer. Hij sluit ook weer automatisch als ik buiten het vak van de uitgeklapte advertentie kom.

Maar het feit dat een advertentie, ondanks zijn sluiten knop buiten het kader komt en over mijn scherm heen komt is vrij storend en vind ik ook niet bij Tnet passen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker