Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo mede HTC ers, als ik op accu gebruik klik,dan details over accugebruik, dan mobiel standby, dan zie ik staan 35%(soms een hogere waarde) accu gebruik door radio. Maar ik heb geen radio aanstaan denk ik.
Maar dit gaat wel ten koste van de batterij,die het toch al niet zo lang volhoud amper 20 uur en dan moet ik er niet alte veel mee doen. Het gaat trouwens over een HTC TATTOO .Het maakt ook niet uit of ik task kill gebruik of niet.En dan mijn volgende vraag: ik kan geen adobe flash player op de TATTOO installen .Welke kan ik wel gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste vraag hierboven zou ik ook graag beantwoord zien, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:34
Met de radio bedoelen ze de GSM/UMTS radio (oftewel zender / ontvanger).
En die heb je natuurlijk wel aanstaan, tenzij je flight mode aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
"Radio" is een deel van een ROM en is niet een radio om muziek te luisteren, toevallig hebben ze dezelfde naam maar ze hebben niets met elkaar te maken. Een radio bevat code om de communicatie chips van de telefoon (wifi, bluetooth, gsm, gps, etc) aan te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Android ondersteunt geen Flash. Dat wordt er pas in opgenomen als de volgende versie (2.2) uitkomt. Er is wel een app met de naam XyFlash, maar volgens mij kan die alleen Flash video afspelen. Flash-inhoud op een site is dacht ik niet mogelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Katsunami op 15-05-2010 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-09 17:27
Katsunami schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 02:48:
Flash-inhoud op een site is dacht ik niet mogelijk.
De Skyfire browser kan het voor nu wel redelijk aan, PDFje.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-10 18:59
Volgens mij is het programma beheer bij android ook niet optimaal.
Ik had donderdagnacht (01:00) nog 42% over. Ik had internet maar uitgezet om stroom te sparen, en om 06:00 keek ik, en had ik nog 12%. Een paar uur later begon de telefoon te piepen dat de accu leeg was (had nog 3%).

Uiteindelijk, zonder de telefoon te gebruiken, dus binnen 7 uur van 42% naar 3...
En dat is dus zonder internet, gps, bluetooth ofzo aan. Dit moet dus wel haast komen door een programma..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 18:27

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zou de app Quick system info eens installeren. Daarmee kun je real time zien hoeveel geheugen en % CPU gebruikt. Dan heb je een idee in welke hoek je het moet zoeken. Ook handig als je wilt weten of apps2sd werkt ;)

Quick System Info

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-10 18:59
janvanduschoten schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:37:
Ik zou de app Quick system info eens installeren. Daarmee kun je real time zien hoeveel geheugen en % CPU gebruikt. Dan heb je een idee in welke hoek je het moet zoeken. Ook handig als je wilt weten of apps2sd werkt ;)

Quick System Info
Bedankt! Direct even testen!

Probleem ook direct gevonden, 1 programma verbruikt nu 38% cpu terwijl het niet in gebruik is. Ik kan me voorstellen dat dit flink is als dat zo uren doorgaat... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Oude topics kicken zonder enige eigen input wordt niet zo op prijs gesteld. Als je zelf een vraag hebt kun je een topic openen volgens Het algemeen beleid.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.