Toon posts:

Welke app/Wat voor icoontje is dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel zeg,
http://yfrog.com/jdiconlefttopp

Het heeft iets te doen met Windows/virtual, want als ik er op klik dan zie ik de start menu van windows, zonder icoontjes of programmas. Wil graag weten hoe ik dit uit kan zetten.

Help mij uit mijn probleem!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

http://www.virtualbox.org/

Staat trouwens bovenaan in het vensterkader... :z

[ Voor 41% gewijzigd door Darkstar op 08-01-2010 11:10 ]

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Sun VirtualBox staat er toch boven?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dat icoontje in de menubalk is van VMware Fusion, het heeft inderdaad de functie om het start menu van een virtuele machine door te sluizen naar je Host OS. Heb je dat ooit eens geïnstalleerd? Als je VMware Fusion wilt verwijderen, gebruik dan de uninstaller en gooi het niet in de prullenmand.

[ Voor 71% gewijzigd door Frietsaus op 08-01-2010 11:26 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:55
Riiccard0, welkom op GoT :w

We verwachten hier wel iets meer inzet. Door te zoeken op de naam van het programma had je al het één en ander moeten kunnen vinden. Als je de volgende keer een topic opent, probeer dan eerst zelf een oplossing te zoeken en geef dan hier ook aan wat je hebt geprobeerd :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

@Frietsaus: ow, dat icoontje. Dat is idd van VMware Fusion ja, slim van mij 8)7 Komt er van als de TS in z'n screenshot een virtualbox venster open heeft staan }:|

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt het is gefixed.
@ Hoedje, ja excuses had het even snel gepost. Zal er volgende keer rekening mee houden!
Slotje aub.

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:11

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

slotje lijkt me niet nodig... een move naar ASD lijkt me dan weer wel op z'n plaats :)

Misschien moeten we ACS en ASD maar weer mergen; men ziet het verschil toch niet

Launching containers into space

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

MoietyMe

zij/haar

Whieee schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:11:
Misschien moeten we ACS en ASD maar weer mergen; men ziet het verschil toch niet
Alsjeblieft niet. Wordt er niet duidelijker op. En van mensen die een OP maken als deze zullen het verschil tussen ASD en ACS niet zien, maar de gemiddelde normale gebruiker wel.
Pagina: 1