Toon posts:

Sony 32S2010 Bravia HD ready i.c.m. Gopro HD1080

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag
Ik heb mij aangemeld op dit forum omdat ik een vraag heb mbt tot mijn aangeschafte
helmcamera, de Gopro HD1080.
Op mijn TV zit een aansluiting voor RCA rood-wit-geel. Bij mijn camera heb ik zo'n
kabel in die kleuren stekkers met een uitgang TV. Dan zit er ook nog een uitgang op
voor HDTV en heb een kabel met de kleuren groen-blauw-rood.
Op mijn TV zie ik die ingangen niet zitten, zie ik iets over het hoofd?

groet
Walter

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:54

FeaR

In GoT we trust

Met alle respect snap ik niets van je post...

Je zegt dat de camera een aansluiting heeft voor de rode, witte en gele RCA. Op je tv zitten die ingangen ook. Dus op die manier kan je de camera al aansluiten.

De groene, blauwe en rode RCA kabel is de zogenaamde component aansluiting. Deze zit ook op jouw tv en wel aan de achterkant. Sterker nog, volgens de specificaties van de KDL-32S2010 heeft de tv twee component ingangen aan de achterkant.

Dus je tv heeft alle ingangen die je nodig hebt om de uitgangen van de camera op aan te sluiten...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo FeaR1986

Ik zou me moeten schamen 8)7 , de TV heeft inderdaad nog aansluitingen die ik voor HD aansluiting kan gebruiken. Ter verduidelijking, de camera heeft dus 2 uitgangen, waarvan 1 HD.
Uit de beschrijving aleen kwam ik er gewoon niet uit, maar jouw antwoord en het kantelen van mijn scherm,
zodat ik de "kleurtjes" zag aan de achterkant, was een openbaring. Met het geluid zat ik nog even te pielen, want die liet ik eerst aan de zijkant zitten, beeld maar geen geluid dus. Inmiddels ook achterin gestoken en
heb kunnen genieten van mijn gemaakte opname van vanochtend.
Bedankt voor het duwtje in de juiste richting! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2010 22:36 ]