WP: Daikin Altherma (EHVX11/ERLQ11) | PV: 20x 335 Wp (ZW) / 2x 335 Wp (ZO) | ACCU: 2x Marstek Venus 5,12kWh
Als het een harddisk is die je pas een aantal weken hebt: teruggaan naar de winkel en een nieuwe vragen.
WP: Daikin Altherma (EHVX11/ERLQ11) | PV: 20x 335 Wp (ZW) / 2x 335 Wp (ZO) | ACCU: 2x Marstek Venus 5,12kWh
Verwijderd
Slecht merk? Te warm? Voedingspieken? etc?Op dinsdag 06 maart 2001 17:32 schreef Martijn18 het volgende:
ow das minder dan (heb nog wel garantie) maar hoe kan dit zosnel stuk gaan dan.. heb er nooit rare dingen mee gedaan ofzo?
Bij mij was na een jaartje m'n RAM kaduuk.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Jah of die te warm wordt weet ik nie.. ik heb er nix bijzonders mee gedaan, dus te warm worden kan bijna niet
Verwijderd
Had een Coolermaster Cooldrive 4002 gekocht,
Stop daar m'n seagate 30,6 Gb in, en maakt dat ding toch ineens een pokkeherrie..het leek alsof de fan van de cooler ergens tegenaan kwam. Later bleek dat niet de fan, maar de platter van de HD ergens tegenaan schuurde. Hij heeft het erna misschien nog 30 minuten gedaan (precies genoeg voor backups) en daarna was ie helemaal dood, werd niet meer herkend etc etc.
Gelukkig heb ik nog garantie
Dus- als je nog garantie hebt, gelijk terugsturen!
Scandisk bijvoorbeeld.
Zo heb ik op een Maxtor 8,4 GB in een uur of vijf scandisken een Megabyte aan kapotte clusters bijeengesprokkeld. (schijf was half jaar oud)
Reken overigens op minimaal drie weken zonder zitten.
Eerst wordt je schijf opgestuurd, daarna wordt hij pas gecrediteerd aan je leverancier waarna je een nieuwe krijgt. (Of je oude terug)
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Hoe bedoel je?Op dinsdag 06 maart 2001 18:47 schreef Martijn18 het volgende:
Ja maar dat geratel is al een tijdje.. paar wekies.. en hij doet het nog steeds dus.. gewoon maar afwachten dan?
Afwachten met Backuppen? NEE!
Afwachten met terugsturen? misschien.
Ik zou zelf niet zo veel vertrouwen hebben in een schijf die klinkt alsof hij ijzer staat te vijlen. (bij nader inzien weet ik niet hoe dat geluid klinkt, dat moet je zelf dus beoordelen.
Heb je al een Scandisk met oppervlaktecontrole gedaan?
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
het doet me denken aan me oude p100, als je daar bijvoorbeeld IE of Photoshop op starte dan hoorde je ook altijd zo'n geluid, tijdens de periode dat ie aan't laden was.
Maarja het is gewoon k*t en ik ga vannaaf wel ff het benodigde backuppen