Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339103

Topicstarter
Ik wil een Touch2 UK kopen via internet. Werkt zo'n toestel goed in Nederland? Heeft iemand daar ervaring mee? En hoe krijg je een Nederlandstalig T9 woordenboek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:14
Nederlandse firmware erop flashen? Zal vast wel ergens zijn uitgelegd (als het kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
Het toestel zal wel werken op de Nederlandse netwerken.
En er zijn ook trucks om er een Nederlandse T9 op te zetten.
Maar het hele toestel in het Nederlands zetten, gaat alleen met een ROM update, zoals hiervoor al is geantwoord.
Alleen: Aan een ROM update zit een Windows Mobile licentie gekoppeld.
En van Engels naar Nederlands flashen, noemt men een Cross-upgrade, en deze zijn verboden.
Je kunt ook geen andere ROM bij HTC downloaden dan degene waarmee je Touch2 is uitgeleverd.

Natuurlijk KAN het wel, maar het is illegaal, ben je daar wel van bewust.
Je kunt hiermee je garantie verspelen.

Mocht je dit toch willen, kijk dan eens op xda-developers.com bij de Mega, het type waar ie onderhuids onder bekend is.
LEES VAN TEVOREN heel goed de documentatie: Als een flash fout gaat, kun je een hele dure baksteen overhouden! (bricken heet dat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:14
Je kunt de originele Engelse ROM toch weer terugflashen als je problemen hebt met je toestel, en je garantie nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik hoef geen nederlandse ROM, op mijn werk zijn Outlook en Office ook in het engels, dua dat is geeen probleem. Het gaat mij alleen om T9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339551

Ik heb ook een engelse ROM erop staan, en heb via XDA-developers een .cab gevonden die je de mogelijkheid geeft nederlands te kiezen bij de T9-instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 339551 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:38:
Ik heb ook een engelse ROM erop staan, en heb via XDA-developers een .cab gevonden die je de mogelijkheid geeft nederlands te kiezen bij de T9-instellingen.
Kan je mij aub vertellen waar precies je die hebt gevonden?
Pagina: 1