Ik heb net Windows Millenium geinstalleerd en tot mijn schrik doet mijn muis heel raar. Het klinkt gek maar het lijkt op een dronken "pointer". Als ie stil staat is er niks aan de hand maar als ik snel naar de andere kant van het scherm wil weigert ie en blijft op dezelfde plek. Heb net nieuwste driver van logitech site gedownload maar dat helpt ook niet. Opnieuw installeren deinstalleren installeren deinstaleren instaleren deinstaleren etc etc helpt ook niet.Heeft iemand een idee( andere instellingen voor een andere muis of zoeits) wan tik wordt hier helemaal gek van!:?:?:?:?
Je zou kunnen proberen om andere batterijen in je cordless te doen...
andere batterys, of je ontvanger staat te ver weg....
ps dat ding werkte bij mij meteen onder me zonder ook maar iets van software te installen
ps dat ding werkte bij mij meteen onder me zonder ook maar iets van software te installen
batterijen zijn het niet, net vervangen/ geprobeerd en hij blijft gek doen. Voor de installatie deed ie overigens niet gek onder Win98 se dus de zender staat goed
Verwijderd
zit er geen stoorzender in de buurt ofzo?
Ik heb dat ding op me pc'tje staan (als de kap er tenminste op zit
) en het gebeurt wel es dat ie naar achteren schuift, dan wordt de verbinding ook slecht en gaat ie vaag doen. Je kunt es proberen om op het 'connect' knoppie te drukken op zowel de muis (onderkant en heel klein) of op de ontvanger.
Ik heb dat ding op me pc'tje staan (als de kap er tenminste op zit
Pagina: 1