Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pietervsa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-07-2023
Ik ben in het bezit van een LG viewty oftewel LG KU990i
ik heb er pas geleden was games op gezet en wel de game airfightter 4 oid
Alle games zijn gratis die ik gedownload had, bij deze game kreeg ik echter een bericht dat zoiets zei als je moet berichten verzenden voor deze game, nou ik dus annuleren.
hierna ontvang ik echter non stop het 1200 bericht dat zegt, je hebt onvodoende prepaid tegoed, bel 1200 om op te waarderen. :o

dit komt dus waarschijnlijk omdat iets op mijn telefoon gebruik probeert te maken van het internet, de game heb ik al verwijderd maar de berichten gaan genadeloos door.

ik durg eig ook niet op te waarderen omdat ik bang ben dat het internet dat nodig was gelijk mijn hele tegoed opslokt... :/

hoe kan ik eigenlijk zien welke service er nou voor zorgt dat ik steeds dit bericht krijg en hoe kan ik deze annuleren :S:S:S:S:S

door al die berichten raakt niet alleen mijn box steeds overvol, maar gaat de batterij razendsnel op omdat hij steeds het bericht moet weergeven, ze komen zo ongeveer elke minuut, vanaf gisteren, :X nou do the math.

alsjeblieft wie kan me helpen :(

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Sowieso even je provider bellen en mischien is het makkelijk even je telefoon te resetten naar fabrieksinstellingen.

• pietervsa
het bellen kost geld, ik vind het onredelijk geld te betalen voor hun fouten en rare service :S
vodafone is zo onbereikbaar, en een email sturen naar klanteservice werkt ook al niet :S.

ik wil btw wel mijn telefoon resetten maar verlies ik dan niet alle nummers?

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-11 12:14
als je niet wil bellen ga je toch langs in de vodafonewinkel?

Life is what happens while you're busy making other plans

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Schakel je APN settings uit of verwijder ze. Dan kan je telefoon geen gebruik meer maken van internet, want hij weet niet hoe.

Overigens is het niet de fout van Vodafone dat jij programma's die vreemde dingen uithalen, installeert.

[ Voor 30% gewijzigd door Rob op 07-01-2010 21:08 ]

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb je titel even aangepast, want die was niet bepaald duidelijk. Welkom op GT trouwens :) Ik denk dat het het handigst is dat je eerst even met de provider contact opneemt.

• pietervsa
haha sorry, had zon titel om mensen te laten klikken kben zo gefrustreerd met dit probleem i need the help, sorry daarvoor...

contact opnemen ok toch maar betalen dan :(
Pagina: 1