Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik een goede week geleden er in was geslaagd om HTC Sync werkend te krijgen onder Windows 7, heb ik nu wat problemen. HTC Sync wil mijn telefoon niet meer herkennen, als ik bij Device Manager kijk zie ik ADB interface staan met daaronder HTC Dream Composite ADB interface. De vorige keer zag ik dat niet staan, dus dat zal wel niet helemaal goed zijn. Daarnaast staat er onder Disk Drives HTC Android Phone USB Device, dus ergens is My HTC verdwenen. Inmiddels heb ik HTC Sync opnieuw geïnstalleerd (en dat een paar keer), plus elke keer de drivers geupdate, maar zonder succes. Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:39
Volgens mij had je deze al een keer in het Hero topic gepost, maar goed...

Wat zegt de telefoon zelf? Krijg je in de notification area de mogelijkheid om met HTC Sync te verbinden of krijg je alleen de USB optie?

Telefoon even rebooten wil ook nog wel eens helpen... Misschien heb je per ongeluk het synchronisatieproces gekilled op je telefoon met een of andere task manager?

Verder heb je neem ik aan de Vista drivers geïnstalleerd staan zoals beschreven wordt op deze pagina?
http://www.mydigitallife....ync-problem-in-windows-7/

[ Voor 20% gewijzigd door Morrar op 07-01-2010 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Morrar schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 22:38:
Volgens mij had je deze al een keer in het Hero topic gepost, maar goed...

Wat zegt de telefoon zelf? Krijg je in de notification area de mogelijkheid om met HTC Sync te verbinden of krijg je alleen de USB optie?

Telefoon even rebooten wil ook nog wel eens helpen... Misschien heb je per ongeluk het synchronisatieproces gekilled op je telefoon met een of andere task manager?

Verder heb je neem ik aan de Vista drivers geïnstalleerd staan zoals beschreven wordt op deze pagina?
http://www.mydigitallife....ync-problem-in-windows-7/
Aangezien daar niemand reageerde heb ik het maar hier neergezet. Ik krijg wel de mogelijkheid om met HTC Sync te verbinden, maar HTC Sync ziet mijn telefoon niet. Ik krijg de melding Kan geen sessie van apparaatbeheer maken. Inmiddels heet de telefoon wel weer gewoon MyHTC, maar veel verder ben ik niet gekomen na een aantal keer rebooten. Het punt met die Vista Drivers is dat hij zegt dat MyHTC up-to-date is en ik dus niks kan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sondeer
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08 19:37
ik heb het volgende euvel:

zodra htc sync (3.00.5422) bij mij aanstaat
blijft mijn hdd maar schrijven. (hele tijd zelfde repitatieve geluid)
erg irritant dus.

probleem is dat htcUPCTLoader maar blijft schrijven.(met 26.185 b/s)
pctje wordt er toch trager door, naast het irritante geschrijf.

had er bij de vorige versie geen last van
maar nog meer mensen die er last van hebben?

edit 08-09
ik heb mijn probleem ook maar bij htc neergelegd.
netjes antwoord gehad, en meer info aangeleverd, wellicht levert het wat op.

[ Voor 47% gewijzigd door Sondeer op 08-09-2010 18:18 ]