Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn........
Ja, ik denk dat je Variabele bitrate hebt geselecteerd ergens. Ik ken het programma niet maar meestal staan dit soort dingen standaard aan. Zet hem ergens op gewone bitrate, aangezien winamp geen VBR MP3-bestanden kan afspelen 
suc6
suc6
Mkeej. In de titel staat Rip fouten.
Ben je daar zeker van of kan het een encoder fout zijn?
Kan je in MM6 het proces onderverdelen in twee stappen en dan naar de WAV luisteren?
Klinkt de wav bagger, dan is de ripmethode niet goed. Probeer een andere instelling, iets van Sync Width als dat bestaat.
Klinkt de Wav goed, dan zou ik eens naar de encode methode kijken. probeer eens een gewone 160 kbps stereo encoding.
Ben je daar zeker van of kan het een encoder fout zijn?
Kan je in MM6 het proces onderverdelen in twee stappen en dan naar de WAV luisteren?
Klinkt de wav bagger, dan is de ripmethode niet goed. Probeer een andere instelling, iets van Sync Width als dat bestaat.
Klinkt de Wav goed, dan zou ik eens naar de encode methode kijken. probeer eens een gewone 160 kbps stereo encoding.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Probeer eens op een lagere snelheid te rippen.. misschien kan de buffer van je cdrom speler het niet bijbenen.
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
mm dan gaan ik dat maar is testen..... tnx ik laat het wel horen ondertussen andere theorieen zijn welkom.,...
Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn........
Zoek eens EAC op (ik geloof http://www.exactaudiocopy.de of zo). Als daarmee je geripte WAV's nog brak klinken, ligt het probleem bij je CDrom speler. Winamp ondersteunt overigens al tijden VBR mp3's, da's het probleem niet.
Pagina: 1