Good evening,
Ik heb ff een korte vraag, wij bezitten hier een Pioneer (pdp-lx5080d) waarvan de specs:
En een Pioneer AV Multi-channel Receiver VSX-917v met een Gigantische kabelfabriek erachter.
Nu wil ik het aantal kabels iets beperken door misschien slimmer gebruik te maken van de mogelijkheden.
Ik vroeg mij daarom af of deze setting mogelijk is:
We hebben 3 apparaten:
Blu-ray speler / Digitale TV / Multimedia Player
Kan ik deze 3 aansluiten op de INPUT van de televisie met HDMI kabels, en vervolgens via de OUTPUT van de televisie weer 1 HDMI kabel sturen naar de AV Receiver, dat zeg maar alle audio via deze output loopt.
Ik heb echt geen idee of dit mogelijk is, en daarom vroeg ik mij af of iemand hier verstand van heeft :-)
Bij voorbaat dank,
Erwin
Ik heb ff een korte vraag, wij bezitten hier een Pioneer (pdp-lx5080d) waarvan de specs:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Schermformaat 50-inch / 127 cm Screen Technology Plasma Full HD (HD Ready 1080p) Ja HD Digital Film Direct 24 Ja Aantal pixels 1,920 x 1,080 TV Tuner Digitaal geïntegreerd (DVB-T) en analoog CI Slot Ja Speakers Optioneel side of under-mounted speakers beschikbaar Input Terminals 3 x HDMI, 1 x component, 1 x S-video, 1 x RCA AV, 3 x Euro-SCART, 1 x CI slot, 1 x PC input, 1 x USB host Output Terminals 1 x optical, 1 x RCA audio, 1 x headphone, 1 x subwoofer out Intelligent Brightness Control Ja |
En een Pioneer AV Multi-channel Receiver VSX-917v met een Gigantische kabelfabriek erachter.
Nu wil ik het aantal kabels iets beperken door misschien slimmer gebruik te maken van de mogelijkheden.
Ik vroeg mij daarom af of deze setting mogelijk is:
We hebben 3 apparaten:
Blu-ray speler / Digitale TV / Multimedia Player
Kan ik deze 3 aansluiten op de INPUT van de televisie met HDMI kabels, en vervolgens via de OUTPUT van de televisie weer 1 HDMI kabel sturen naar de AV Receiver, dat zeg maar alle audio via deze output loopt.
Ik heb echt geen idee of dit mogelijk is, en daarom vroeg ik mij af of iemand hier verstand van heeft :-)
Bij voorbaat dank,
Erwin