Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Topicstarter
Hey allemaal ik heb een aantal vraagjes omtrent een WHS systeempje,

allereerst twijfel ik tussen de HP EX490 en de Acer H340 waar ik eerder neig naar de Acer ivm het standaard meeleveren van 2 schijven. Andere kant is wel dat de HP volgeladen is met mooie software :)

Maar wat ik echt wil weten is of ik mijn moeder dr mail kan backuppen? Die staan in Windows XP op de standaard Outlook Express client. En vraag 2, kun je hem macro's leren?

Als ze dit beiden kunnen zou ik dit graag willen weten :), kan nou alleen die HP dit wil ik dit ook graag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:06

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Hallo Nickalicious, ik geloof dat jij je in subforum hebt vergist, dit heeft namelijk niets met opslag media en IO controllers te maken. Normaal gesproken zou ik een topic kunnen verhuizen, maar in dit geval zou ik je eerst willen doorverwijzen naar dit topic: [WHS] Windows Home Server ervaringen topic , mocht je daar je antwoorden niet kunnen vinden of krijgen, voel je dan vrij in dat elfde subforum een nieuw topic te starten.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.