Toon posts:

Beste TV-kaart voor MIJ !!!???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een goede tv kaart kopen ( = goed beeld & geluid ).

Ik wil mijn tv-kabel erop kunnen aansluiten.
Ik wil mijn schotel antenne-kabel ( evt. digitaal )erop kunnen sluiten.

Ik wil canal+ met geluid en andere betaalde zenders in het buitenland ( via schotel ) kunnen kijken.

Welke videokaart is hier het meest geschikt voor: prijs maakt niet veel uit als het maar geen weggegooid geld is !

Thanks,

Tolga

Verwijderd

Topicstarter
ohhh ja het liefst met teletekst...

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:03
Je kunt natuurlijk proberen of je systeem twee TV kaarten wil slikken: eentje voor je gewone (analoge) tv en een DVB kaart voor je digitale schotel :9
Hauppauge levert in beide categorieën goede kaarten, in ieder geval bij de analoge compleet met teletekst en eventueel in combinatie met een radio (waarbij het tv-tuner gedeelte ook meteen stereo is).

Canal+? Neem gewoon een abbo'tje, veeeeeeel betere kwaliteit en geen gezeik. :D
Soft-decoder die Canal+ met geluid weet te decoderen heb ik nog nooit gezien. Ook niet naar vragen verder in dit forum want het illegaal en kan dit forum in problemen brengen :(

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Verwijderd

Je kan heel simpel canal+ decoden, alleen ik zeg het lekker niet >:). Neem absoluut geen Hauppage, die hebben ernstige problemen met geforce en Via chipsets, dit heb ik vanmiddag aan den lijve ondervonden. ik heb toen maar de goedkopere Miro gekocht die het vlekkloos doet, vindt ook 95% van alle kanalen automatisch en de Hauppage maar 25%. Miro is bovendien veel gebruiksvriendelijker.