[hosting] .co.uk domein met britse host

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Voor een (Britse) vriend bouw ik een website die op termijn online moet komen.
Het moet echter wel een site worden bij een Britse host, want die vriend moet de host betalen.
De site wordt niet al te groot <50MB met een beetje PHP en een SQL database(je).

Ik heb al even gezocht op "hosting in the UK" en krijg daarop ook veel hits. Maar wat ik wil weten: zijn er hier mensen ervaringen met Britse hosts? Het gaat me niet om: waar vind ik een host met xx webspace en SQL, maar gebruikerservaringen.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Hoezo moet het dan een Britse host zijn?

Iets als bijvoorbeeld one.com is dan toch ook geschikt, al staan de servers in Denemarken?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coensel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06-2021
Ik gebruik zelf Heart Internet maar alleen voor persoonlijk gebruik, dus echte feedback kan ik je daar niet geven anders dan "het werkt" en voor zover als ik weet is de uptime goed, hun service heb ik nooit gebruikt.

Op ons werk gebruiken we al over 6 jaar Titan Internet. Wij hebben twee dedicated servers en sommige van onze klanten zitten op een shared server, veel meer weet ik er ook niet van want daar heb ik collega's voor, wat ik je wel kan vertellen is dat hun up-time en service fenomenaal is, en dat weet ik uit eigen ervaring en hoor ik terug van onze klanten.

[ Voor 8% gewijzigd door coensel op 07-01-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
Hooglander1 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:27:
Hoezo moet het dan een Britse host zijn?

Iets als bijvoorbeeld one.com is dan toch ook geschikt, al staan de servers in Denemarken?
My bad... Hoeft niet Brits te zijn, maar wel een co.uk domein. One.com ziet er heel aardig uit.

@Coensel:
Titan Internet is wat aan de dure kant, denk ik. Heart Internet ziet er wel ok uit, maar ik zie dat niet elk pakket PHPMyAdmin ondersteunt. (en mijn ervaring met CLI SQL is klein. Afwezig eigenlijk)

[ Voor 1% gewijzigd door TheMe op 07-01-2010 15:43 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strato ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
Bedankt voor de reacties, ik zal een aantal van de hosters voorleggen. De uiteindelijke keuze blijft aan hem natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-10 11:12

Radjesh

hoi

Verio

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-10 13:27

IEF

Why so serious?

TheMe schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:42:
[...]

My bad... Hoeft niet Brits te zijn, maar wel een co.uk domein. One.com ziet er heel aardig uit.

@Coensel:
Titan Internet is wat aan de dure kant, denk ik. Heart Internet ziet er wel ok uit, maar ik zie dat niet elk pakket PHPMyAdmin ondersteunt. (en mijn ervaring met CLI SQL is klein. Afwezig eigenlijk)
PHPMyAdmin kun je bij elke host installeren. (mits MySQL database natuurlijk, maar dat lijkt me duidelijk)
'ondersteuning' hoeft er niet echt voor te zijn. Is gewoon PHP code die interfaced met MySQL.
Pagina: 1