Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Word 2007] opmaak van Excel-tabel fout na bijwerken *

Pagina: 1
Acties:

• FireflyNL
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-02-2024
Bij het maken van een word 2007 document wil ik graag via plakken speciaal een mooie koppeling plakken vanuit excel, geen probleem, draai ik een print, allemaal perfect... daarna afsluiten en opnieuw openen... als ik dan de link bijwerk optie kies, dan gaat word ineens alle tabellen aanpassen, ze worden kleiner en minder breed, en de rasterlijnen (ja ze staan op rasterlijnen niet weergeven) worden op de print WEL weergegeven. Ik zoek me de hele dag al rot ...

wie kent dit probleem en weet hoe dit op te lossen is?

De enige oplossing die ik tot nu toe heb gevonden is zowel excel als word moeten in format 97/2003 opgeslagen om dit probleem te verhelpen, maar dat wil ik niet!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

offtopic:
Kan je even via een TR Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif een suggestie doen voor een titel die je probleem beter beschrijft? :)

Volgens mij heeft dit te maken met je styles... Ben je al door je styles design heengegaan om te kijken wat er wordt veranderd?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• FireflyNL
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-02-2024
Ja absoluut veranderd er veel... het probleem is dat hij vervolgens ook alle normale teksten in de bestanden gaat aanpassen.... ik zal eens kijken of er een stijl is die iig de tabellen aanpast zoals ik ze wil hebben en dan kijken of ik die kan mixen met de normale stijl voor de tekst... oid...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het is vaak simpeler, gewoon de tekst selecteren en dan een stijl selecteren en laten updaten aan de hand van de stijling van je selectie ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

BtM909 in "[Word 2007] opmaak van Excel-tabel fout ..." noemt het al even: ik ben zo vrij de topictitel even af te maken, alleen '[office 2007]' is wat kort door de bocht :P Welkom op T.net!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)