Ik gebruik nu al sinds 2 jaar een logitech G11 en die heeft 2 USB 1.1 poorten achterop het toetsenbord die wel handig zijn eigenlijk. Nu heb ik altijd al het probleem gehad dat dit niet werkt. Als ik er een USB-stick insteek zegt hij in de meeste gevallen dat de energiebehoefte overschreden is. Een muis daarentegen gaat dan weer wel(razer copperhead, ook niet van de lichtste lijkt me met dat licht). Ik stak de USB stick altijd vooraan in de PC en ik dacht er verder niet bij na. Nu wil ik echter wat kopieëren van de ene stick naar de ander, maar door hun dikte passen ze niet boven elkaar en wilde ik via het toetsenbord doen, wat dus niet lukt... Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb al de toetsenbordverlichting uit gedaan, maar dit helpt dus ook niet. De USB stick is Sony M2 USB adapter met een kaartje in van 2 GB.
Achteraan op de PC heb ik standaard 4 USB poorten. Daar zijn er 3 van bezet:
1 voor logitech G11
1 voor razer copperhead
1 voor draadloze muis(om op de TV te gebruiken voor jullie vragen wat moet die met 2 muizen
)
1 vrije poort
Vooraan zitten er 2 USB-poorten(nu 1 bezet door externe harde schijf en een USB-stick)
Ik geloof dat ik achteraan nog 4 USB-headers kan aansluiten, maar daar ben ik niets mee. Ik wil niet telkens achteraan mijn PC kruipen voor een stick.
Het liefste wil ik dit gewoon via mijn toetsenbord doen. Iemand idee?
Achteraan op de PC heb ik standaard 4 USB poorten. Daar zijn er 3 van bezet:
1 voor logitech G11
1 voor razer copperhead
1 voor draadloze muis(om op de TV te gebruiken voor jullie vragen wat moet die met 2 muizen
1 vrije poort
Vooraan zitten er 2 USB-poorten(nu 1 bezet door externe harde schijf en een USB-stick)
Ik geloof dat ik achteraan nog 4 USB-headers kan aansluiten, maar daar ben ik niets mee. Ik wil niet telkens achteraan mijn PC kruipen voor een stick.
Het liefste wil ik dit gewoon via mijn toetsenbord doen. Iemand idee?