Hey,
Ik heb een script aangepast om bij het booten een TeamSpeak 3 server te starten. Ik heb het init-script voor LISa gepakt en dat wat aangepast.
Dat geeft uiteindelijk dit script:
snippets staan verder naar onderen
Nou is het 'probleem' dat dat script raar output geeft. Als ik het programma start krijg ik namelijk geen bevestiging of het succesvol gestart is of niet, maar als ik het programma stop wel.
Wat voorbeeldjes:
Herstart TS3:
Herstart LISa (LISa draait nog niet):
Stop LISa:
Stop TS3:
Stop TS3 nogmaals (draaide al niet meer):
Herstart TS3 (draaide nog niet):
De tekst OK is dan groen en FAILED rood, overigens. Je kan zien dat er bij "Starting TS3" niks verschijnt, daar zou wel wat moeten verschijnen. Ik heb al geprobeerd om regel 44 te vervangen door "return 1", maar dat leverde ook niks op...
Hebben jullie enig idee wat ik fout doe? Bedankt!
Edit:
Zou het kunnen dat die returnvalue niet goed meegenomen wordt omdat ik een detached screen start? Dat zou alleen niet verklaren waarom het alsnog niks doet als ik handmatig een waarde return...
Ik heb een script aangepast om bij het booten een TeamSpeak 3 server te starten. Ik heb het init-script voor LISa gepakt en dat wat aangepast.
Dat geeft uiteindelijk dit script:
snippets staan verder naar onderen
Nou is het 'probleem' dat dat script raar output geeft. Als ik het programma start krijg ik namelijk geen bevestiging of het succesvol gestart is of niet, maar als ik het programma stop wel.
Wat voorbeeldjes:
Herstart TS3:
[root@bluetoes teamspeak]# service ts3 restart Stopping TS3: [ OK ] Starting TS3:
Herstart LISa (LISa draait nog niet):
[root@bluetoes teamspeak]# service lisa restart Stopping LISa: [FAILED] Starting LISa: [ OK ]
Stop LISa:
[root@bluetoes teamspeak]# service lisa stop Stopping LISa: [ OK ]
Stop TS3:
[root@bluetoes teamspeak]# service ts3 stop Stopping TS3: [ OK ]
Stop TS3 nogmaals (draaide al niet meer):
[root@bluetoes teamspeak]# service ts3 stop Stopping TS3: [FAILED]
Herstart TS3 (draaide nog niet):
[root@bluetoes teamspeak]# service ts3 restart Stopping TS3: [FAILED] Starting TS3:
De tekst OK is dan groen en FAILED rood, overigens. Je kan zien dat er bij "Starting TS3" niks verschijnt, daar zou wel wat moeten verschijnen. Ik heb al geprobeerd om regel 44 te vervangen door "return 1", maar dat leverde ook niks op...
Hebben jullie enig idee wat ik fout doe? Bedankt!
Edit:
Zou het kunnen dat die returnvalue niet goed meegenomen wordt omdat ik een detached screen start? Dat zou alleen niet verklaren waarom het alsnog niks doet als ik handmatig een waarde return...
[ Voor 30% gewijzigd door Zsub op 11-01-2010 15:55 ]