www.nlairsoft.com
Dat is het enige wat ik jammer vind aan mijn iPhone 3GS, de matige camera. Met genoeg licht gaat het wel, maar de rest is crap!
there's no tweak without the tweaker
En dan speel ik op mijn Hero ook nog eens gewoon mp4 bestanden af, dus waarom dat niet ondersteund zou worden?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

dot.blaat
Veel relevanter, maar ook veel lastiger te vergelijken zijn zaken als gebruiksgemak en snelheid.
Verwijderd
Een vriend van me probeert me altijd te impressen met zn Iphone, door te laten zien hoe snel hij wel is en hoe smooth de browser is en hoe mooie graphics en games hij heeft. Hij snapt gewoon niet dat ik de iphone niks waard vind, omdat hij niet kan multitasken en je niks kan customizen en je gehecht ben aan Itunes. Dan kan je nog zo een mooie app store hebben met 10000000000 apps, maar daar koop ik niks voor.
Ik zeg niet dat het een slechte telefoon is, alleen het is voor een bepaald soort mensen ras waar ik mezelf niet tot indeel.
Het gaat veel mensen om de bediening, de logica van het OS en alle apps, de stabiliteit, de kwaliteit van de telefoon.
Ik merk in ieder geval een wereld van verschil sinds heb kunnen overstappen van een HTC touch pro met WM naar een iPhone 3GS. Wat een genot zo'n iPhone, wat een hoop handige apps, wat een comfortabele bediening, soepele vloeiende werking, dit apparaat lijkt mij eindelijk te begrijpen.....!
Nickname does not reflect reality
Ben benieuwd hoe een Android werkt , heb er nog geen ervaringen mee.
Computers make very fast, very accurate mistakes.
/sarcasm
huhum fanboy alert.
en inderdaad is zo'n comparison niks waard, kijk maar naar de hd2 en de milestone.
de hd2 heeft meer geheugen een groter scherm en een snellere processor, en toch wil ik voor geen goud een WM telefoon todat ze bewezen hebben dat 7 ook echt zo goed is als ze zeggen.
dus gebruikservaring is net zo belangrijk en dan is het dus net welke punten jijzelf belangrijk vindt die op een meegeleverd OS moeten zitten om het voor jouw de juiste keuze te maken.
[ Voor 64% gewijzigd door Ellos op 08-01-2010 19:12 ]
Verwijderd
- wel / geen multitouch
- wel / geen high-res scherm
- wel / geen amoled scherm
- wel / geen gratis navigatie
- wel / geen vervangbare batterij
- wel / geen upcoming flash support (iphone in ieder geval niet)
- wel / geen open source os
- grootte van het scherm
enz.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2010 16:18 ]
Misschien niet helemaal objectief maar vond het zelf best een leuk artikel wat AppleInsider schreef
http://www.appleinsider.c..._vs_apple_iphone_3gs.html
En wss eind deze maand beta van iPhone OS 4.0 die nog wel 'ns hele interessante functies kan gaan brengen denk ik. Zelf geen ervaring met Android, maar denk dat Google een van de enigsten is de gemak en gebruiksvriendelijkheid in 'n telefoon kan brengen en Apple het vuur aan de schenen kan leggen. Zeker nu er (volgens mij) ook een Netbook met Android aan komt denk ik dat Google een volgende stap aan het zetten is naar simpele heldere totaaloplossing.
Apple bied dit vaak ook al op een hele mooie manier ook, maar hier leg je altijd geld voor neer en hierbij ben je vaak gelimiteerd aan Apple-producten of Apple software. (Denk aan Gmail en een service als MobileMe, misschien niet helemaal te vergelijken, MobileMe is een geweldig systeem zeg ik uit ervaring, maar Google's variant is gratis...)
[ Voor 54% gewijzigd door Bezer op 10-01-2010 14:02 ]
@Only.Holoris: ja zo zijn er natuurlijk nog honderden vergelijkingspunten, groot of klein, waarvan de relevantie voor iedereen weer anders is. Daarom zijn dit soort lijstjes ook kansloos om je keuze op te baseren (maar wel leuk om eens te bekijken).
http://www.gsmarena.com/c...Phone2=3069&idPhone1=2826
Doe er je voor/nadeel mee :-p
Als ik het zo bekijk, ben jij een nexus/android 'fan' (boy zal ik het maar niet noemen).Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 16:14:
In het plaatje ontbreken nog al wat zaken:
- wel / geen multitouch
- wel / geen high-res scherm
- wel / geen amoled scherm
- wel / geen gratis navigatie
- wel / geen vervangbare batterij
- wel / geen upcoming flash support (iphone in ieder geval niet)
- wel / geen open source os
- grootte van het scherm
enz.
Daarnaast is de grootte van het scherm irrelevant eigenlijk, als jij zegt 4.5" is beter want is groter. is dan 5.5" ook beter, want dat is nog groter? Dat is ALTIJD een kwestie van smaak.
Een opensource OS, tsja, dat kan mij dus niets boeien. Als een closed source product beter is (ik ze niet dat dat zo is, maar ik zeg ook niet dat dat niet zo is) waarom zou je dan extra punten aan iets geven wat opensource is, maar minder goed werkt?
Of de vervangbare batterij, alsof ik graag een klepje wil wat los kan gaan zitten, of een dikke naad ergens... maar een ander zegt, alsof ik een telefoon wil waar ik geen batterij zelf kan vervangen, doe mij maar een klepje wat los kan gaan zitten met een dikke naad... tsja, dat is ieders eigen keuze, en maakt het ene toestel niet beter als het andere. Enkel voor die persoon.
Deze lijstjes zijn net zo zinloos als die vergelijking van een iPhone met een steen. Je moet gewoon kijken wat jij het beste vind, en dan in een winkel oid kijken hoe wat werkt.
[ Voor 14% gewijzigd door ZpAz op 11-01-2010 14:33 ]
De Droid heeft best wel vies hard auto-focusBezer schreef op zondag 10 januari 2010 @ 13:55:
Goed om op te merken is ook dat de iPhone een touch-to-focus heeft waarmee je kunt scherpstellen in tegenstelling tot de andere toestellen...
De iPhone ook,.. je kunt als extra dus nog tap to focus doen, mocht de autofocus niet focussen op wat jij wilt
gewoon nee.
Wat heb je aan touch to focus als de kwaliteit van je camera ronduit kut is?
En ja, ik heb ook een iPhone
there's no tweak without the tweaker
De camera van de 3GS is al een stuk beter. Het is geen dSLR kwaliteit, maar dat kun je imho ook niet verwachten van een mobiele telefoon.virtualJac schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:02:
@Bezer
Wat heb je aan touch to focus als de kwaliteit van je camera ronduit kut is?
En ja, ik heb ook een iPhone
Voor de rest is alles al gezegd wat ik ook wilde zeggen, zo'n plaatje is totaal nutteloos
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
wel lastig ik sta nu op het punt te verlengen zou eerst een iphone worden maar geloof dat ik maar even wacht. benieuwd wat OS 4.0 en de volgende iphone update brengen
[ Voor 53% gewijzigd door haakjesluiten op 12-01-2010 12:26 ]
En houd er rekening mee dat deze Market net iets meer dan een jaartje bestaat... die van Apple stuk langer.
En er wordt geschat dat er eind 2010, meer dan 100.000 in de Androidmarket staan.. Dus om je daardoor te laten leiden.. Zou wat mij betreft niet helemaal goed gaan, kies gewoon de beste device in jouw ogen en daarmee klaar.. De Appstores van Apple en / of Android zijn beiden heel goed!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De punten die je opsomt zijn puur je eigen interpretatie van zijn bedoeling; er wordt enkel gesteld dat die punten wel missen in het overzicht. De keuze om overal 'hoger is beter' aan te houden is persoonlijk maar komt niet terug in het diagram. Dat jij een verwisselbare batterij onbelangrijk vindt betekent niet dat het een onbelangrijke feature is een vergelijking, waardoor 't er dus gewoon in zou horen natuurlijkZpAz schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:32:
[...]
Als ik het zo bekijk, ben jij een nexus/android 'fan' (boy zal ik het maar niet noemen).
Daarnaast is de grootte van het scherm irrelevant eigenlijk, als jij zegt 4.5" is beter want is groter. is dan 5.5" ook beter, want dat is nog groter? Dat is ALTIJD een kwestie van smaak.
[...]
Een opensource OS, tsja, dat kan mij dus niets boeien. [...] waarom zou je dan extra punten aan iets geven wat opensource is, maar minder goed werkt?
Of de vervangbare batterij, alsof ik graag een klepje wil wat los kan gaan zitten, of een dikke naad ergens... maar een ander zegt, alsof ik een telefoon wil waar ik geen batterij zelf kan vervangen, doe mij maar een klepje wat los kan gaan zitten met een dikke naad... [...]
och voor mij vallen eigenlijk alle android toestellen af omdat ik googles enorme honger naar marketing informatie van hun gebruikers nogal enge vormen vind aan nemenCLB schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:30:
Haha 'maar' 16.000 apps.. Zijn er inmiddels al meer dan 20.000 zie ook Android Software & Discussie - Deel 3
En houd er rekening mee dat deze Market net iets meer dan een jaartje bestaat... die van Apple stuk langer.
En er wordt geschat dat er eind 2010, meer dan 100.000 in de Androidmarket staan.. Dus om je daardoor te laten leiden.. Zou wat mij betreft niet helemaal goed gaan, kies gewoon de beste device in jouw ogen en daarmee klaar.. De Appstores van Apple en / of Android zijn beiden heel goed!

Dit topic gaat dus op slot. Maar het is natuurlijk altijd mogelijk om een eigen topic te openen. Maar geef dan wel je specifieke eisen aan, waar je tussen twijfelt en waarom je daar tussen twijfelt
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.