Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Eigen server voor toegang via internet beschikbaar maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
G'dag allen,

Wat ik wil is een applicatie op een eigen server (thuis) beschikbaar stellen voor gebruik op het internet. Mijn ADSL aansluiting gaat via een Zyxel P-2602H-D1A.

Ik kan echter geen configuratie optie vinden om internet toegang naar een bepaald port nummer door te sluizen naar mijn eigen server.

Zie ik nu echt wat over het hoofd of kan deze router dat gewoon niet :-(

TIA Aad

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:47
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:19:
Zie ik nu echt wat over het hoofd of kan deze router dat gewoon niet :-(
Dat weet jij toch beter als wij, heb je al eens geconnect naar de router? Als er in je router geen tabje port of range forwarding zit, of op zijn minste een advanced tabje of expertmodus zijn we snel uitgepraat denk ik.

discogs

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 15:49
Eerste hit op google...

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:29

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Je moet gewoon een portforward van port 80 aanmaken naar je ip van je server..of je server in dmz plaatsen. Dat zal hij vast wel kunnen.
Maar als dit al lastig is: bedenk wel dat je server goed beveiligd moet zijn als je hem zo op het internet zet :)

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:03
Modbreak:Please, laat die denegrerende LMGTFY linkjes achterwege :|

[ Voor 90% gewijzigd door Equator op 07-01-2010 13:42 ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik zou dit eens doornemen: Het Grote Poortmappingsverhaal :)

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:40

TFHfony

Professional Weirdo

Hier staat het, met plaatjes en al:

http://portforward.com/en.../P-2602H-D1A/Echolink.htm

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Verwijderd

Topicstarter
Hier staat het, met plaatjes en al:
Thanks. Ik heb echt even zitten slapen :-) Aad

Verwijderd

Topicstarter
[Eerste hit op google...
Natuurlijk. Waarom bestaat dit forum eigenlijk noch als alles op Google gevonden kan worden (niet al te serieus opvatten s.v.p.)

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 15:49
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:35:
[...]

Natuurlijk. Waarom bestaat dit forum eigenlijk noch als alles op Google gevonden kan worden (niet al te serieus opvatten s.v.p.)
Ik zal het niet al te serieus opvatten, maar in de FAQ staat het volgende:
Het plaatsen van topics

Voordat je toevlucht zoekt op GoT en een topic opent:

Lees eerst handleidingen, tutorials en vooral de helpfunctie van een programma, welke veelal te bereiken is door op F1 te drukken.
Bezoek de website en eventueel het forum van de leverancier.
Zoek eerst naar oplossingen voor je probleem met behulp van search-sites zoals Google, en kijk eerst of het probleem niet eerder op GoT is voorgekomen met behulp van onze search.
Neem de forum-FAQ's door.
Zoek het juiste subforum uit.
Lees het beleid en de FAQ van het betreffende subforum over de daar geldende huisregels en vaak voorkomende problemen.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Pagina: 1