PowerEdge 2900 eigenaren gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 339 views

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-01 21:16
Ik zoek iemand die een PE2900 heeft en wat foto's voor me wil schieten.

Ik heb een PE1900 en wil er enkele specifieke 2900 onderdelen in stoppen. de redundant voeding en de hot swap bay. Volgens mij is het chassis van beide systemen gelijk. Partnummer WD324 (is op de achterkant van het systeem te vinden) De aansluitingen op het moederbord zijn in mijn ogen ook gelijk.

Redundantvoeding; hiervoor heb ik de voedingen nodig en de power distribution board. Nu had ik graag een foto van hoe dat boardje in het systeem zit, en hoe de kabels exact lopen.

Hot swap schijven; hiervoor heb ik de hot swap bay nodig en de backplane board. Ook hier zou ik wat foto's willen van de voorkant van de HD bay, de achterkant waar de backplane op zit en hoe hier de kabels lopen.

het systeem verkopen en dan een PE2900 aanschaffen is geen optie. Ik kan redelijk goedkoop aan de onderdelen komen en vind het een leuke uitdaging.

Iemand die me hiermee kan helpen?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Kan je niet bij dell een rijtje systeemonderdelen vinden? Als die daar al hetzelfde typenummer hebben dan is het helemaal makkelijk natuurlijk :)

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-01 21:16
Ik denk niet dat je het helemaal snapt wat ik bedoel. Ik wil onderdelen van een 2900 die nooit voor een 1900 bedoelt zijn in een 1900 plaatsen. Er kan dus nooit een dell nummer tevoorschijn komen wat overeenkomt.

ik baseer mijn mening op het dat ik DENK dat de systeemkast dezelfde is, daarom gaf ik ook het dell nummer (wat bij Dell NIET los te krijgen is) van de systeemkast en op het feit dat ik denk dat de aansluitingen voor de desbetreffende onderdelen op beide moederborden identiek zijn. de moedeborden zijn echter niet identiek. Bij de 2900 heb je meer geheugenslots en een USB slot.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:18

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, ook al betreft het hier serverhardware, dit is niet echt wat we bedoelen met Professional Networking & Servers.

Misschien dat je beter bij de sectie harde waren kan zijn, maar als ik jou was zou ik eerst even met een mod daar contact opnemen om zeker te weten waar je deze vraag kan dumpen.

Dit topic is gesloten.