Toon posts:

[WORD 2003] opsommingstekens vervangen door selectievakje*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik ben op mijn werk bezig met een invulformulier voor de uitvoerders ik wil dit graag wat aanpassen zodat dit digitaal ingevuld kan worden.

ik heb het forumulier gemaakt met standaard vierkante opsommingstekens en deze wil ik allemaal aanpassen naar selectievakjes zodat je deze digitaal aan kan vinken ik heb al geprobeerd om deze opsommingstekens te vervangen maar dat werkt niet. misschien kan hier iemand een makro voor schrijven zelf ben ik daar niet zo behendig in om dit probleem daarmee op te lossen.

hopelijk kan iemand mij helpen mochten jullie nog iets moeten weten hoor ik het graag.

met vriendelijke groet,

Krijn Horsthuis

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53

Reptile209

- gers -

Om hoeveel opties gaat het? Met de werkbalk Control Toolbox (weet de Nederlandse kreet even niet) kan je checkboxes invoegen, plak ze desnoods over de opsommingstekens heen. Zolang het er geen 10.000 zijn, ben je dan verreweg het snelst klaar.

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
kijk daar ligt het probleem zo heb ik een formulier behandeld maar zodra het er meer dan 100 worden met ieder 10 kantjes met op ieder kantje weer 30 opsommingstekens (ff gouw rekenen zon 30.000 opsomingstekens) is me een beetje te veel om dat met de hand te gaan doen maar heel erg bedankt voor de reactie.

hopelijk komt er iemand met een oplossing (misschien dat iemand er een macro voor kan schrijven)

alvast bedankt,

Krijn