Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Compacte/travel laptop charger

Pagina: 1
Acties:

• lucas321
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-10 18:58
Beste,

Ik ben opzoek naar een compacte (universele) laptop charger. (momenteel voor HP NC6400).

Ik heb een voorbeeld van een charger gevonden, namelijk die van ReTrak -LINK-.

Weten jullie of er ook dergelijke laders voor de EU markt beschikbaar zijn? Of hebben jullie handige tips.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Misschien is dit wat?http://www.alternate.nl/html/product/Notebooks_Stroomvoorziening/Diversen/Universal_Notebook_Adapter/-1070033/

Zoek je zoiets?
lucas321 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:35:
Beste,

Ik ben opzoek naar een compacte (universele) laptop charger. (momenteel voor HP NC6400).

Ik heb een voorbeeld van een charger gevonden, namelijk die van ReTrak -LINK-.

Weten jullie of er ook dergelijke laders voor de EU markt beschikbaar zijn? Of hebben jullie handige tips.

Alvast bedankt.

• lucas321
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-10 18:58
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:50:
Misschien is dit wat?http://www.alternate.nl/html/product/Notebooks_Stroomvoorziening/Diversen/Universal_Notebook_Adapter/-1070033/

Zoek je zoiets?

[...]
Nee, maar wel bedankt voor je reactie. Ik zoek iets wat compacter is dan de huidige originele lader. Ik sjouw elke dag die lader mee, ik wordt er een beetje doodziek van.
Die retrak bijvoorbeeld heeft compacte snoeroprollers, dat is al mooi meegenomen.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:25
Is de König Slimline Notebook 65W Adapter niks (zie Twenga voor prijzen) ?

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:15

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica