Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arch-IT-ect
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-06 11:03
Hoi,

M'n schoonbroer had onlang panne met z'n oude pc, dus op zoek naar een nieuwe. Hij is voor een Intel Quad core gegaan in combinatie met een Asus P5Q Turbo moederbord.

Op deze plaat staan een hele boel SATA poorten waar hij niet aan uitkan. Ook ik heb nog geen tijd gevonden om het te checken ... druk, druk, druk...

Heeft iemand van jullie al ervaring met zulke mobo's? Hij heeft 1 harde schijf waar het OS opstaat en dan nog 2 storage schijven, allemaal op SATA.

Alvast bedankt!

If freedom is short of weapons, we will compensate it with willpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Op deze plaat staan een hele boel SATA poorten waar hij niet aan uitkan"? ik weet niet maar ik kom niet echt uit deze zin...

In feite heeft de p5q turbo genoeg sata poorten 7 hdd's aan te sluiten, dus met 3 schijven zou je geen probleem moeten hebben...

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

anti-rsca schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:16:
Op deze plaat staan een hele boel SATA poorten waar hij niet aan uitkan. Ook ik heb nog geen tijd gevonden om het te checken ... druk, druk, druk...
Wat bedoel je met 'aan uitkan'? Werken ze niet? Staan de opties in het BIOS goed? Misschien bepaalde SATA-ports op 'disabled' in het BIOS? Dat zou ik eerst allemaal doorlopen. Succes! :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arch-IT-ect
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-06 11:03
Er staat 1 Oranje, 2 Witte en dan nog een hoopje rooie.

Wat is het verschil?

If freedom is short of weapons, we will compensate it with willpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:24
Staat in de handleiding hè. Verschillende controllers en snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eerst eens in de manual wat daar in staat met betrekking tot de S-ATApoorten en de controllers die op het moederbord zitten. Daarmee heb je je eigen vraag al beantwoordt waarschijnlijk. Omdat we verwachten dat je dit soort dingetjes eerst zelf op zoekt gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.