Dit is mijn eerste bericht op het tweakers.net forum, dus ik hoop dat ik alles goed verwoord 
WAT HEB IK QUA HARDWARE & SOFTWARE?
Moederbord : Zotac ION ITX A-E
Geheugen : OCZ Reaper 4GB
Harddisk 1 : OCZ SSD Vertex Turbo 30GB
Harddisk 2 : WD Caviar Green 2TB
Harddisk 3 : WD Caviar Green 2TB
Besturingssysteem : Windows 7 Ultimate
WAT WIL IK GRAAG?
Alles draait prima op de geweldige systeem, maar ik wil de twee WD Caviar Green 2TB schijven heel graag in RAID 1 zetten.
WAT HEB IK GEDAAN?
Ik heb Windows 7 Ultimate geïnstalleerd. Daarna heb ik in de BIOS aangegeven dat ik RAID ipv SATA wil gebruiken. PC opnieuw opgestart en met F10 de RAID configuratie opgestart. Hier vervolgens aangegeven dat ik de twee WD Caviar Green 2TB schijven in RAID 1 (Mirror) wil zetten en PC opnieuw opgestart. Tenslotte heb ik in de BIOS aangegeven dat de OCZ SSD Vertex Turbo 30GB mijn bootdisk is.
WAT IS HET PROBLEEM?
De PC start op, laat het introductiescherm van Windows 7 Ultimate zien en vervolgens zie ik kort een blauw scherm en de PC herstart zichzelf.
WAT IS DE OPLOSSING?
Nou, dat hoor ik graag van jullie ...
WAT HEB IK QUA HARDWARE & SOFTWARE?
Moederbord : Zotac ION ITX A-E
Geheugen : OCZ Reaper 4GB
Harddisk 1 : OCZ SSD Vertex Turbo 30GB
Harddisk 2 : WD Caviar Green 2TB
Harddisk 3 : WD Caviar Green 2TB
Besturingssysteem : Windows 7 Ultimate
WAT WIL IK GRAAG?
Alles draait prima op de geweldige systeem, maar ik wil de twee WD Caviar Green 2TB schijven heel graag in RAID 1 zetten.
WAT HEB IK GEDAAN?
Ik heb Windows 7 Ultimate geïnstalleerd. Daarna heb ik in de BIOS aangegeven dat ik RAID ipv SATA wil gebruiken. PC opnieuw opgestart en met F10 de RAID configuratie opgestart. Hier vervolgens aangegeven dat ik de twee WD Caviar Green 2TB schijven in RAID 1 (Mirror) wil zetten en PC opnieuw opgestart. Tenslotte heb ik in de BIOS aangegeven dat de OCZ SSD Vertex Turbo 30GB mijn bootdisk is.
WAT IS HET PROBLEEM?
De PC start op, laat het introductiescherm van Windows 7 Ultimate zien en vervolgens zie ik kort een blauw scherm en de PC herstart zichzelf.
WAT IS DE OPLOSSING?
Nou, dat hoor ik graag van jullie ...