Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

vreemde msn-gedrag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Mijn msn heeft vaker problemen, maar met de laatste weet ik echt geen raad meer. Ik kon eerst gewoon niet op msn: ik kreeg het volgende bericht "Snelkoppeling ontbreekt. Bezig met zoeken naar Live Messenger.exe (houd me ten goede of dat de juiste exe benaming is, het is al een tijd geleden). Klik op Bladeren als u het bestand handmatig wilt zoeken." De folder Windows Live Messenger komt niet meer in mijn "Program Files" voor en ook niet in mijn lijst van "Add/Remove Software", of als in het nederlands "Software" van het "Configuratiescherm". Msn is als het ware niet geinstalleerd. Maar als ik Msn opnieuw wilt installeren, blijkt dat de messenger al is geinstalleerd. Waar ligt het prob en hoe kan het opgelost worden??

Sincerely,

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2017 23:14 . Reden: Ik wil graag niet mijn volledige naam op tweakers. ]

Verwijderd

Topicstarter
:? werkt jammer genoeg niet. het kan dat het komt omdat er een virus in mijn pc was. de snelkoppeling is nu ook verdwenen en de .exe file kan ik nergens vinden

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 15:38
Had ook problemen, dus heb ik hem ook maar opnieuw geïnstalleerd.
Mij is het gelukt door deze handleiding te volgen:

http://www.pc-helpforum.b...ows-live-messenger-15356/

Het komt dus dat hij denkt dat hij er nog op staat omdat er nog allerlei verschillende mappen zijn die Live Messenger aanmaakt, en daar checkt hij dus waarschijnlijk op bij de installatie of hij er al op staat.

[ Voor 34% gewijzigd door diabolofan op 07-01-2010 13:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt! Fan, je bent geniaal!! Super man ;-) Hartstikke bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Guys....

Ik heb nu een ander probleem: foutcode 80040541. Ik heb als oplossing gevonden :

Registreer msxml3.dll opnieuw:
a. Klik op Start en Uitvoeren. Typ nu in:
Regsvr32 %windir%\system32\msxml3.dll
b. Als het bestand kan worden gevonden en beschikbaar is, krijg je een venster te zien met de mededeling “DllRegisterServer met succes geregistreerd in C:\Windows\System32\msxml3.dll. Als dit niet lukt, ga dan verder met de volgende stap, ga anders verder met stap 3.
2. Installeer MSXML3 opnieuw.
a. Ga naar http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en (Engelse pagina).
b. Klik onderaan de pagina op de link msxml3.msi en ga verder met de installatie wizard om de installatie te voltooien.
3. Herstart de computer en probeer je opnieuw aan te melden bij Messenger.

Maar het werkt niet bij mij. ikheb geprobeerd te hijacken; 85XXXX komt niet voor in de log dus dwz dat er geen malware in mijn computer zit. Wat kan ik nu doen om 't probleem op te lossen???

Verwijderd

Topicstarter
Thanx guys, m'n prob is opgelost. Messenger vind ik cool, met alle personalize opties maar alweer: het geeft veel prob's.
Pagina: 1