Toon posts:

beeldscherm geeft lelijk beeld na aansluiten aan laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede avond,

ik zit met een probleem. Ik heb mijn desktop pc weggedaan maar had nog wel een leuk schermpje over (samsung syncmaster 943NW). Deze heb ik aangesloten aan mijn laptop zodat ik twee schermen heb, wat handig is bij video monteren en photoshop. Ik heb de drivers geinstalleerd, hij staat op 1400x900px 75hertz refreshrate, maar op 1 of andere manier lijkt het of ik naar een scherm van 800x600 sta te staren met een blur eroverheen.

Enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik heb geprobeerd de drivers te updaten via internet, maar deze zijn echt nergens meer te vinden.

Bij voorbaat dank:)

Kevin

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Drivers heb je ook niet nodig. Hoe is de VGA output van je monitor? Die willen kwalitatief namelijk nog wel eens tegenvallen, en dan heb je belabberd beeld. Heb je dit probleem dus ook met een andere monitor?

> VB

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-03 14:51

Hokkie

Hello

En die refreshrate? waar is die instelling (75) op gebasseerd?

Mijn 1920x1080 = 60 Hz (of 59Hz), ik heb hem wel eens geprobeerd hoger te zetten, maar toen ging dat ook niet goed.

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130