En wat is er veranderd dan?
En alle instellingen kloppen?
Niet als php files niet door PHP afgehandeld worden

Aan 1001 dingen. Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat en waar heb je het in gezocht en hoe heb je diverse
zoekmachines gebruikt om eventuele gelijkaardige problemen te vinden? Wat waren je bevindingen en wat eb je in je speurtocht reeds gevonden?
Localhost

Localhost = 127.0.0.1 = gewoon een (DNS) naampje voor je pc...
Als phpmyadmin goed werkt, werkt PHP dus waarschijnlijk ook prima. Dus zit het in de configuratie van je...denk goed na...<hint> website </hint> waarschijnlijk

Ja. Maar ook aan apache, een-of-andere configuratie elders etc. En ben je recent overgestapt van <iets> naar Windows 7? En is het 32 of 64 bit? Draait 't spul als admin? (Weet niet of dat nodig is, ben geen xampp expert).
Anyhow: je ziet dat er nogal wat informatie ontbreekt in je topicstart waarmee je ons al een heel eind had kunnen helpen om jou te helpen maar helaas mist al die informatie (zie ook onze
Quickstart waarin je leest hoe we hier graag een topicstart zien). Je bent van harte welkom een nieuw topic te openen, maar zorg dan wel dat je ons van zoveel mogelijk relevante informatie voorziet zodat wij niet in onze glazen bol hoeven te gaan zitten staren naar wat de oorzaak van je probleem nou toch eens zou kunnen zijn en dat we ook niet met veel pijn en moeite allerlei informatie stukje bij beetje uit je moeten trekken voordat we iets zinnigs kunnen zeggen
Neem trouwens ook even
Waar hoort mijn topic? door.
[
Voor 3% gewijzigd door
RobIII op 07-01-2010 00:46
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij