Toetsenbord valt uit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb sinds een tijdje dat m'n toetsenbord op willekeurige momenten uitvalt en met geen mogelijkheid meer aan het werk te krijgen is, tenzij ik m'n computer opnieuw opstart. Als het moment zich voordoet schieten volgens mij alle lampjes van het tobo even aan (het lijkt dus iets elektrisch of softwarematigs te zijn) en vervolgens doet ie niks meer. De lampjes die normaal aanstaan blijven wel gewoon aanstaan, dus het heeft waarschijnlijk niets met een los contactje te maken of iets dergelijks. Ik kan me nog wel herinneren waar het mee begonnen is. Dat was namelijk een aantal maanden terug toen ik weer eens de multiplayer van COD:UO dacht te gaan spelen en ik de wasd-toetsen niet kon gebruiken om te bewegen. Sindsdien heb ik op random momenten dit probleem.

Ik hoop van harte dat iemand me kan helpen, want ik begin er zo langzamerhand erg moe van te worden en een nieuw toetsenbord kopen lijkt me geen oplossing, aangezien het toetsenbord feilloos werkt op m'n PS3 (dan overigens via USB aangesloten, op m'n PC zit er zo'n verloopstukje op want zonder werkt ie niet).

Excuses voor mijn eventuele gebrek aan vakkennis en alvast bedankt voor iedere vorm van hulp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je zou eerst eens kunnen vermelden wat je besturingssysteem is waarin dit probleem zich voordoet, ook gewoon testen met een ander toetsenbord kan juist bevestigen of het aan je window install ligt.

Boot eens van een Ubuntu Live CD en kijk of je toetsenbord het dan wel blijft doen, zo ja, eens je windows grondig scannen op de nodige malware, virusen en andere rommel.

En just checking, PS3 = USB aangesloten, PC = PS/2 met USB -> PS/2 verloopstukje.

Volg me op Twitter/X & Bluesky