Toon posts:

Keyboard problematiek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers, misschien dat deze vraag hier niet thuishoort, maar ik gok het er even op :)

Het probleem is als volgt:

Ik sluit op mijn pc een toetsenbord aan (altijd makkelijk) en deze werkt prima...totdat de capslock, numlock, scrollock of 1 van de numeriek toetsen wordt aangeraakt. Het toetsenbord doet dan niks meer, en de pc is alleen nog maar te bedienen met de muis :? .. Nu komt vast de oplossing: sluit een ander toetsenbord aan of probeer een usb toetsenbord.. maar helaas.. deze geven exact hetzelfde probleem. Is er IEMAND die weet waar dit aan kan liggen ?? Want eerlijk gezegd loop ik een beetje tegen de muur op nu... |:(

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem...is er niemand die een oplossing heeft???? want het is echt super irritant

• --HYPER--392
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:39

--HYPER--392

Powered by Fiat

virus misschien? .. vergelijk elkaars hardware eens, aangezien jullie het zelfde probleem hebben.

Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
--HYPER-- schreef op 20 maart 2004 @ 19:01:
vergelijk elkaars hardware eens, aangezien jullie het zelfde probleem hebben.
Ja dat zou een goed idee zijn, ware het niet dat dit topic gestart is op 6 maart 2001 :)
Het probleem van de TS is waarschijnlijk allang opgelost, maar goed dat van dus Koen866 niet.

Probeer eens andere toetsenborden of verwijder de drivers ervan en installeer ze opnieuw.
Maar een virus zou natuurlijk ook kunnen, zoals gezegd.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

Mijn probleem is ondertussen ook opgelost. Ik heb gewoon de systeem file keyb.sys of iets dergelijks uitgeschakeld. Daarmee was het probleem verholpen. Dan rijst bij mij echter nog wel de vraag hoe het kan dat dat het probleem is en hoe dat filetje mijn probleem veroorzaakt heeft. Een virus lijkt me niet omdat ik en geabonneerd ben op Norton Anti-virus en zo'n beetje alle scannners van het internet al gebruikt heb. Ook ligt het niet aan het toestenbord want daarvan had ik er inmiddels al 4 verschillende types gebruikt met allemaal het zelfde probleem als resultaat.