Toon posts:

Wanadoo SmartPack 30

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er gebruikers van Wanadoo Smartpack ?
En wat zijn de ervaringen hiermee?

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
vandaag voor het eerst online, kan er nog weinig over zeggen.......snelheid is goed

Verwijderd

Topicstarter
weet je toevallig wel of je online je uren kan checken, en worden de extra uren door wanadoo gefactureerd of kan je dan gewoon niet meer op dat nummer inbellen?

• xxxMaverick
Op dinsdag 06 maart 2001 20:03 schreef the_undertaker het volgende:
weet je toevallig wel of je online je uren kan checken, en worden de extra uren door wanadoo gefactureerd of kan je dan gewoon niet meer op dat nummer inbellen?
na je uren surf je door op normaal tarief, kan online je uren checken ( url krijg ik nog)

Verwijderd

na 30 uur krijg je i.d. normaal tarief NAAR AMSTERDAM!!!!
de factuur hiervoor word niet via kpn gedaan maar door wanadoo zelf....

Verwijderd

Topicstarter
damn ja... het is idd een 020 nummer dus dat is dan een interlokaal nummer als je buiten a'dam woont... had ik nog niet eens op gelet

• xxxMaverick
Op dinsdag 06 maart 2001 21:24 schreef mot het volgende:
na 30 uur krijg je i.d. normaal tarief NAAR AMSTERDAM!!!!
de factuur hiervoor word niet via kpn gedaan maar door wanadoo zelf....
is dat zo? tja, dan betaal ik niet, ze zeggen normaal tarief, heel simpel

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 06 maart 2001 22:44 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

denk dat ze dus normaal tarief naar amsterdam bedoelen ;)

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Hehe dat heb ik wel eens eerder gehoord van jou, toen met het weekend van de WISH flat-fee storing >:)

* Arthur gaat ook trainen om die houding aan te nemen :)

Waarom ben je eigenlijk overgegaan op Wanadoo, het is nog veel duurder dan WISH relatief gezien (als je meer dan 30 uur per maand internet) en in de daluren maar marginaal goedkoper dan gewoon KPN. Zo heb je er eigenlijk alleen wat aan om overdag mee te internetten, in het weekend kan je beter via een normale isp inbellen (waar je dus niet naar Amsterdam hoeft te bellen :))

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn vraag "Welk tarief wordt gehanteerd na die 30 uur" krijg ik het volgende antwoord:

Geachte the_undertaker,

Naar aanleiding van uw vraag reageer ik als volgt:

Binnen de 45 gulden rekenen we de speciale gereduceerde tarief zodat u met die 45 gulden maximaal 30 uur met de goedkope tarief kunnen bellen. Na die 45 gulden betaalt u gewoon de lokale tarief voor het inbellen.

Met vriendelijke groet,

wanadoo

mooi taalgebruik :)

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Als je na die tijd de gewoon 'de lokale tarief' ;) betaalt, kan je beter dan overstappen op combinatie KPN+Voordeelnummer als die 30 uur op zijn dus...

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• xxxMaverick
Op woensdag 07 maart 2001 00:35 schreef ArthurS het volgende:

[..]

Hehe dat heb ik wel eens eerder gehoord van jou, toen met het weekend van de WISH flat-fee storing >:)

* xxxMaverick gaat ook trainen om die houding aan te nemen :)

Waarom ben je eigenlijk overgegaan op Wanadoo, het is nog veel duurder dan WISH relatief gezien (als je meer dan 30 uur per maand internet) en in de daluren maar marginaal goedkoper dan gewoon KPN. Zo heb je er eigenlijk alleen wat aan om overdag mee te internetten, in het weekend kan je beter via een normale isp inbellen (waar je dus niet naar Amsterdam hoeft te bellen :))
tja, is een principe kwestie. Wish beloofde eerst flat fee, lokte veel mensen, en komt dan met deze aanbieding. En je kan nog niet eens opsparen ook! neuh bedankt, wanadoo is een tijdelijke oplossing totdat er wat normaals komt.

Verwijderd

Topicstarter
nu maar hopen dat het lokaal tarief wel echt waar is voor die extra uren ...

• xxxMaverick
Op woensdag 07 maart 2001 12:38 schreef the_undertaker het volgende:
nu maar hopen dat het lokaal tarief wel echt waar is voor die extra uren ...
nogmaals, anders betaal je toch gewoon niet?

Verwijderd

Topicstarter
JA maar denk je dan dat ze zeggen:

Ok dan betaal je niet.

;)

• xxxMaverick
Op woensdag 07 maart 2001 15:36 schreef the_undertaker het volgende:
JA maar denk je dan dat ze zeggen:

Ok dan betaal je niet.

;)
tuurlijk niet, maar ik heb dit ook al bij superweb gedaan . gewoon geld terughalen nadat je ze in gebreke hebt gesteld......
Pagina: 1