Reciever & Boxen voor de Xbox360

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben opzoek naar een receiver en boxen 5.1 waar ik mijn Xbox360 via HDMI kan aansluiten

Budget is ± 600 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:14

FeaR

In GoT we trust

Tita14,

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Google, review sites, topics op dit forum, noem maar op: velen zijn je namelijk voorgegaan en er is echt genoeg te vinden. Wat we ten minste verwachten hier is het hebben van een shortlist waar we op kunnen schieten. Dus zeg maar drie of vier modellen/sets welke je aanspreken en vooral waarom. Heb je een shortlist en kom je er niet uit, dan kan je altijd nog een keer een topic openen hier.

Wellicht is het handig om bijvoorbeeld [Aanbiedingen] Audio en HiFi - Deel 15 in de gaten te houden, want daar worden nog wel eens mooie sets en aanbiedingen gepost. Of natuurlijk gewoon via internet bijvoorbeeld met deze site.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.