[4-launch] Registreren niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 470 views

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:28
Aangezien ik via de pricewatch een mooie laptop heb gevonden, en deze als enige nog leverbaar is bij 4Launch, wilde ik hem daar vandaag maar bestellen.
Helaas krijg ik bij het registreren tot nieuwe klant een popup met een foutmelding dat ik de voorletters niet goed heb ingevuld.
Dit inmiddels op alle mogelijke manier geprobeerd in te vullen, maar die foutmelding blijft, zie ik nou iets over het hoofd en ben ik de enige met dit probleem?
Vanmorgen al een mail gestuurd, maar (nog) geen reactie.

Ik ben dan wat vroeg met het melden op tweakers hiervan, maar ik ben nou eenmaal niet zo geduldig :9

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:02
Tommzz schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:21:
maar ik ben nou eenmaal niet zo geduldig :9
Bel ze dan even op...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Hoeveel voorletters heb je dan wel niet? Wat als je er gewoon één gebruikt?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tommzz schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:21:
Vanmorgen al een mail gestuurd, maar (nog) geen reactie.

Ik ben dan wat vroeg met het melden op tweakers hiervan, maar ik ben nou eenmaal niet zo geduldig :9
Als je nog niet gebeld hebt, dan heb je dus geen haast. Dit is compleet onafhankelijk van GoT.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Tommzz
CodeCaster schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:23:
Hoeveel voorletters heb je dan wel niet? Wat als je er gewoon één gebruikt?
Ik heb er officieel 2, maar of ik er nou 1, 2, 3 of 6 invul, maakt allemaal niet uit.

+ de belmogelijkheid, kan, maar ik hou niet van 0900 nummers, ben wel ongeduldig maar is geen leven of dood kwestie :+
Dit is compleet onafhankelijk van GoT.
Ik mag dus niet op het grootste ICT forum een vraag stellen over een webshop? Kan toch zijn dat het bij jullie wel bekend is dat er evt. problemen zijn bij 4launch waar ik niet van op de hoogte ben?

[ Voor 24% gewijzigd door Tommzz op 06-01-2010 16:30 ]

Verwijderd

Doe eens je voorletter kopieren vanaf bv een site (deze?), en dan plakken in het 4launch formulier.
Niet dat er iets met je toetsenbordinstellingen/driver is waardoor die het niet ziet als een letter maar als een vreemd exotisch teken.

(Raar idee, maar ook een raar probleem ;) )

• HerrJasper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09-2025
Tommzz schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:28:
[...]

Ik heb er officieel 2, maar of ik er nou 1, 2, 3 of 6 invul, maakt allemaal niet uit.

+ de belmogelijkheid, kan, maar ik hou niet van 0900 nummers, ben wel ongeduldig maar is geen leven of dood kwestie :+

[...]

Ik mag dus niet op het grootste ICT forum een vraag stellen over een webshop? Kan toch zijn dat het bij jullie wel bekend is dat er evt. problemen zijn bij 4launch waar ik niet van op de hoogte ben?
Dat heet 0900alternatieven.nl

• Tommzz
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:29:
Doe eens je voorletter kopieren vanaf bv een site (deze?), en dan plakken in het 4launch formulier.
Niet dat er iets met je toetsenbordinstellingen/driver is waardoor die het niet ziet als een letter maar als een vreemd exotisch teken.

(Raar idee, maar ook een raar probleem ;) )
Helaas, wel een creatieve mogelijke oplossing trouwens :>
Foutmelding

Geef uw voorletters op, elke letter gescheiden door een spatie.

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-11-2025
en als je GEEN voorletter invoert?

http://tinyurl.com/5sdar8p

• Tommzz
Ienni1983 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:34:
en als je GEEN voorletter invoert?
Zelfde verhaal & zelfde foutmelding

Verwijderd

Hmmm, ook al eens van browser gewisseld? Bv ipv firefox dat ding invullen in IE. Of even met Chrome of Opera proberen?

Succes ;)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tommzz schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:28:
Een topic als dit is zinloos als je niet eerst gebeld hebt. Of als je niet wilt bellen, minstens een dag of twee te wachten. Een topic als dit zou nuttig zijn als je gebeld had, en er problemen zijn, en je die meldde.

Waarom bel je niet? 0900 nummers zijn niet dodelijk.

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 06-01-2010 16:48 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Tommzz
Inmiddels in firefox & Chrome geprobeerd, maar beide geven net als IE de foutmelding.
Ook geprobeerd te bellen met het alternatieve nummer, maar hier krijg ik geen gehoor, ik wacht een evt. mail wel af deze week, en anders bestel ik wel een laptop ergens anders.

@ Gambieter, het kon toch zijn dat er bij sommigen hier bekend was dat er iets bij 4launch aan de hand is oid waar ik niet op de hoogte van ben? Niet direct piepen over mijn eigen inzet want imo is dat hier niet van toepassing, de enige inzet die ik niet heb getoond is het niet willen bellen met een 25cpm nummer ;)

Kwestie van principe & "Nederlander zijn" :P

[ Voor 4% gewijzigd door Tommzz op 06-01-2010 16:49 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Ik krijg de foutmelding overigens niet. Zit je niet gewoon scheel te kijken tussen Voorletter(s) en Tussenvoegsel(s)?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Tommzz
CodeCaster schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:55:
Ik krijg de foutmelding overigens niet. Zit je niet gewoon scheel te kijken tussen Voorletter(s) en Tussenvoegsel(s)?
Nee ik vul alles echt goed in, via mijn (oude) laptop kreeg ik dezelfde melding, dus aan mijn pc leek het mij niet te liggen...
iig thnx dat je t even hebt getest!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 08:40

E-Vix

Nu met sneeuw!

Net geprobeerd en ik kan mijzelf keurig registreren.
Hoe vul jij jouw voorletters in?
A. B. of A B
In geval van de eerste, doe het dan eens zonder puntjes. Het gaat immers om voorletters en niet om 'voorletters en puntjes'
Als je een voorletter met een accent hebt, probeer het dan zonder accent. Dus in plaats van Ä of à doe je A.

Als het dan nog steeds niet werkt én je wilt ze nog steeds niet bellen, dan is het een typisch geval van jammer voor je. Je wilt wel bij de goedkoopste die laptop kopen, maar bij problemen niet een 0900 nummer bellen. In plaats daarvan betaal je liever een paar euro extra om hem ergens anders te kopen... (ik ben vast niet de enige die dat apart vind)

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

418O2 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:25:
Kan er misschien een 'Neem eerst contact op met de leverancier voor je hier komt klagen' topic komen? Op GoT heerst namelijk een beetje zo'n cultuur van huilen voor je uberhaupt contact met degene waar je een probleem mee hebt, hebt gehad.
^^ dus

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 17:09 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.