Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

het lukt me niet meer in te loggen op msn. Hij heeft het eigenlijk altijd goed gedaan, tot een week of 3 geleden.

Ik heb geprobeerd om in te loggen met een ander account. Hiervoor moet ik eerst mijn eigen account verwijderen. Als ik nu probeer in te loggen wil msn op mijn telefoon een nieuw account instellen. Hiervoor kom ik in het schermpje waar ik mijn gebruikersnaam (emailadres) en wachtwoord moet invoeren. Bij het invoeren van het wachtwoord viel het mij op dat hij steeds zegt dat mijn wachtwoord niet goed is. Blijkt dat de FN-toets blijft hangen en ik dus cijfers aan het intypen was ipv letters. Maargoed, wachtwoord gewijzigd via internet en het nogmaals geprobeerd. Als ik nu mijn gebruikersnaam en wachtwoord intyp en verder wil gaan, denkt hij even na, en gaat vervolgens terug naar het startscherm van msn: waar je kunt kiezen voor Aanmelden of Annuleren. Dat schiet dus niet erg op.

Heeft iemand een idee hoe ik hier uit kan komen?

Iris

Dit topic is gesloten.