Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco122
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-12-2017
Tweakers,

Ik heb op dit moment een Flex abonnement bij T-Mobile waarbij ik al mijn beltegoed behoudt wat ik niet gebruik. Ben oorspronkelijk Orange abonnee geweest.. Aangezien ik niet vaak bel is dit tegoed behoorlijk opgelopen( > € 100). Mijn abonnementsperiode is al maanden verstreken en ik wil graag een Apple iPhone hebben.

Probleem:
- Als ik overstap naar het iPhone abonnement ben ik al mijn beltegoed kwijt.
- Als ik het Flex abonnement behoud en een iPhone aanschaf dan betaal ruim € 900 voor de iPhone.

Wie weet raad...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Zelf een Iphone importeren vanuit Belgie voor €575. Zie het topic elders op GoT.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 22:44
Even lief met Tmobile bellen, als er een oplossing is weten zij het wel. Als je al lang klant bent kan je dat mooie voordelen opleveren :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 19:41
Je kunt sowieso een iPhone in Belgie halen, waardoor je "maar" €575 betaald voor een simlockvrije iPhone 3GS 16GB.

Kun je niet alvast een nieuw abbo nemen, je oude beltegoed opmaken en dan het nummer overzetten naar je nieuwe abbo? Dan zit je wel een tijdje vast aan 2 abbo's, maar kun je dat beltegoed van >€100 wel opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribledragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 15:32
Er zijn methodes om je beltegoed op te verbellen n servicenummers die een deel terugbetalen aan jou. Althans een tijd geleden. Of ze er nog zijn en welke partijen goed zijn weet ik niet, maar hier zou je naar kunnen zoeken. In dat geval ben je niet je hele toegoed kwijt. Heb je al overleg gehad met T-mobile of je met je toegoed je telefoon zou kunnen betalen o.i.d.? Dit zou ook een mogelijkheid kunnen zijn.

En anders je verlies nemen. 100 beltegoed kwijt of 900 (denk eerder 700) voor een telefoon die keuze is snel gemaakt aangezien er geen interrestant sim only abonnement is van de I-phone

Samsung R710 Q9000 geforce 130m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02:48

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Zie ook Goederen betalen via beltegoed GSM

Ik zou denk ik gewoon dat beltegoed laten zitten (of dingen er van kopen zoals in bovenstaande topic), dat kost je minder geld.

Maar aangezien je zelf zegt dat je niet vaak belt, is het waarschijnlijk op lange termijn voor jou voordeliger om een iPhone los te kopen en een sim-only abo te nemen.

[ Voor 30% gewijzigd door Mad Marty op 06-01-2010 13:51 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:48
Je moet gewoon kunnen verlengen naar Flex met iPhone, behoud van tegoed en een geringe bijbetaling. Voorwaarde is wel dat je kiest voor een 2-jarig contract, en ws. vanaf Flex 25. Log maar eens in op My T-Mobile, of bel de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 06:54
Ik was ook orange abonnee met een tegoed (60 euro ofzo) en wilde een iphone. Dit was ruim een jaar geleden. Het was dus niet mogelijk om het tegoed mee te nemen, omdat bij een iphone abonnement je tegoed maximaal 2 maanden houdbaar is. Ook het overstappen van dat orange abonnement naar een iphone abonnement leverde geen extra korting op t.o.v. de toen geldige korting. Ik heb toen gewoon een iphone abonnement afgesloten en mijn orange abonnement van 30 euro per maand om laten zetten naar een t-mobile flex sim only abonnement van 15 euro, waar ik het eerste jaar 5 euro voor betaal en daarna 7,50 euro. Dan konden ze mijn beltegoed wel meenemen. Dus ik heb nu een iphone abonnement van 30 euro waar ik prima mee uitkom en een sim only van 5 - 7,50 euro die ik gebruik om in het buitenland te bellen en te internetten.

Misschien dat jij ook nog zoiets kunt doen?

PS Nu lees ik vandaag dat de flex abonnementen niet meer bestaan en je daarvoor in de plaats de relax abonnementen hebt. Deze hebben echter als groot nadeel dat je bellen/smsen/internetten in of naar het buitenland niet uit je bundel betaald, maar als extra kosten. Hoe zit het met mijn "oude" flex abonnement, blijf ik wel alles uit mijn bundel doen of kan t-mobile zomaar eenzijdig de voorwaarden wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:11
kleinelievewolff schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:32:
Ik was ook orange abonnee met een tegoed (60 euro ofzo) en wilde een iphone. Dit was ruim een jaar geleden. Het was dus niet mogelijk om het tegoed mee te nemen, omdat bij een iphone abonnement je tegoed maximaal 2 maanden houdbaar is. Ook het overstappen van dat orange abonnement naar een iphone abonnement leverde geen extra korting op t.o.v. de toen geldige korting. Ik heb toen gewoon een iphone abonnement afgesloten en mijn orange abonnement van 30 euro per maand om laten zetten naar een t-mobile flex sim only abonnement van 15 euro, waar ik het eerste jaar 5 euro voor betaal en daarna 7,50 euro. Dan konden ze mijn beltegoed wel meenemen. Dus ik heb nu een iphone abonnement van 30 euro waar ik prima mee uitkom en een sim only van 5 - 7,50 euro die ik gebruik om in het buitenland te bellen en te internetten.

Misschien dat jij ook nog zoiets kunt doen?

PS Nu lees ik vandaag dat de flex abonnementen niet meer bestaan en je daarvoor in de plaats de relax abonnementen hebt. Deze hebben echter als groot nadeel dat je bellen/smsen/internetten in of naar het buitenland niet uit je bundel betaald, maar als extra kosten. Hoe zit het met mijn "oude" flex abonnement, blijf ik wel alles uit mijn bundel doen of kan t-mobile zomaar eenzijdig de voorwaarden wijzigen?
Voor huidige Flex-klanten is het zo dat je alsnog kan verlengen of je huidige Flex-abbo kan behouden zonder dat de voorwaarden zijn veranderd. Dus voor je huidige abbo zijn de voorwaarden hetzelfde. Voor de mensen met een Relax-abbo of nieuwe klanten is het zo dat deze niet een Flex-abbo kunnen afsluiten.

PSN-ID : Cenzer

Pagina: 1