iPod classic 160gb herstelt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in september 2008 een nieuwe iPod gekocht, een iPod classic 160GB zwart.
Aangeschaft bij Bol.com, hij werkte prima, totdat een keer mijn iPod zichzelf resette,
ik kwam thuis en herstelde hem op de PC, toen deed hij het weer normaal.

Maar nu, mijn iPod reset zich constant, ik kan geen muziek meer luisteren, helemaal
niets meer. Als ik mijn iPod aansluit op mijn computer dan krijg ik hem wel in een tab
te zien op iTunes, het probleem is dat ik de foutmelding krijg dat ik hem moet herstellen.
Als ik op de herstel knop druk, herstelt hij zich, hij reset zichzelf weer en probeert zichzelf
weer te connecten op mijn PC, opnieuw krijg ik hetzelfde herstelfoutmelding!

Ik heb dit ongeveer 10x gedaan, toen werd ik het zat.. Ik heb de 5 R's al geprobeerd,
werkt ook niet, heb ook de nieuwste software van iTunes proberen te installeren, werkt ook niet!

Ik las ook in een krantenartikel, dat dit probleem komt door de nieuwe Apple software 9!
Dat de Ipod classic daardoor stuk gaat, ik vind dit beetje vaag maar het zou kunnen!

Maar mijn vraag is nu, weet iemand hoe ik mijn iPod kan herstellen, als ik hem probeer
te herstellen via iTunes lukt het niet dus het moet op een andere manier!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, anders kan ik dit ding van 230 euro beter het water
in gooien.

- Michel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:08
Als je het mij vraagt zou ik naar de Apple shop gaan. Eigelijk is je garantie al verlopen, maar Apple ontloopt daardoor de wet. Ik zou daarom naar de shop gaan en eisen dat je geholpen wordt omdat dat wettelijk verplicht is. Er zijn meerdere gevallen geweest waar het perfect lukte. Je moet gewoon een beetje doorzetten en een beetje de lastige klant spelen. Je kan altijd nog aan het tweaken slaan om hem anders te helpen.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exile_NL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-03-2022
Het staat je vrij om een topicreport aan te maken, maar om op deze manier te reageren op mede-tweakers is not-done.

[ Voor 63% gewijzigd door Hoedje op 06-01-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:40
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:27:Ik las ook in een krantenartikel, dat dit probleem komt door de nieuwe Apple software 9!
Dat de Ipod classic daardoor stuk gaat, ik vind dit beetje vaag maar het zou kunnen!
Er is inderdaad firmware voor de Classic vrijgegeven welke voor problemen zorgt. Maar of dit erbij hoort...?

Het beste kun je naar de Apple winkel gaan. En het kan zijn dat je daar op je strepen moet staan zoals Fonsoy denk ik bedoeld. Maar dat is al uigebreid in het nieuws geweest.

geeft geen inhoudelijke reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exile_NL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-03-2022
je kunt ook gewoon vriendelijk vragen of je ermee geholpen kunt worden, wat doe jij als er iemand bij je in de winkel komt en begint te eisen dat hij geholpen wordt terwijl z'n garantie is verlopen??? juist