Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In week 51 heb ik een 40PFL9704 geleverd gekregen. Serienr. VN1C0949... Toestel is dus zeer recent gemaakt (week 49). Aangezien ik berichten heb gelezen dat er verschillende panelen worden gebruikt met mogelijk verschillende eigenschappen hierbij mijn ervaringen:

Kijkhoek:
Deze is zeer goed, zelfs tussen de 60-80 graden geen duidelijke verkleuring waarneembaar. Rood blijft goed, geen grijze waas. Mijn referentie hierbij is een Sony V4500 deze heeft hier wel last van.

Egale achtergrondverlichting
Zwart is zwart. Geen "verticale banen" zichtbaar.

Kleurinstelling:
De voorgeïnstalleerde instellingen voor Cinema, Intens en Warm geven bij mij onnatuurlijke kleuren met teveel rood. Grote witte vlakken neigen hierbij naar roze. Door WP Red terug te schroeven naar 85 vind ik de kleuren uitstekend (85-90-127).

Hoewel de EPG traag is en minder functioneel is dan op een Humax 9200 ben ik zeer tevreden over deze TV.
Aangezien VN1C (mogelijk) een derde type paneel is naast de VN1B en VN2B ben ik benieuwd naar andere ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:58

FeaR

In GoT we trust

Zo te zien heb je het [LCD TV] Philips de 9000 & Essence Serie 2009-2010 reeds gevonden: Verwijderd in "[LCD TV] Philips de 9000 & Essence Serie...".

Deze gaat dus op slot aangzien crossposten niet is toegstaan op GoT :)
Zie daarvoor ook Het algemeen beleid

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.