Ik heb een Asus P5Q mobo met een 8800GT en een E8400
Ik draai op Windows 7 64 bit met 4gb ram (ocz Reaper)
Spelletjes die ik speel : Call of Duty Modern Warfare 2 en luister dagelijks naar muziek.
Ik gebruik nu de onboard geluidskaart i.c.m. mijn logitech Z2300.
Nu was ik al erg onder de indruk van de 2.1 set maar heb toch het gevoel dat ik een hoop geluid 'mis'.
Misschien kan iemand me daar wat over vertellen.
Ik wil graag een geluidskaart (PCI of PCIe) voor niet meer dan 75 euro.
Ik zou wel willen dat de geluidkaart zelf een processor bevat zodat mijn cpu ontlast wordt.
Het geluid moet echt een verbetering zijn.
Ik zie tegenwoordig door de bomen het bos niet meer!
Ik heb nog nooit een geluidskaart gekocht maar merk dat ik in bijvoorbeeld COD dus de voetstappen slechter hoor als vroeger (ander mobo misschien?)
Veel verschillende reviews gelezen hier en op andere sites en productvergelijking en weet ik het wat nog meer
Kan iemand mij helpen om voor dit bedrag een goede kaart te vinden? (ander merk mag ook, mits je er maar goede ervaringen mee hebt)
Reviews kunnen we allemaal zelf wel zoeken. ik ben op zoek naar gebruikerservaringen.
bij voorbaat dank,
Ik draai op Windows 7 64 bit met 4gb ram (ocz Reaper)
Spelletjes die ik speel : Call of Duty Modern Warfare 2 en luister dagelijks naar muziek.
Ik gebruik nu de onboard geluidskaart i.c.m. mijn logitech Z2300.
Nu was ik al erg onder de indruk van de 2.1 set maar heb toch het gevoel dat ik een hoop geluid 'mis'.
Misschien kan iemand me daar wat over vertellen.
Ik wil graag een geluidskaart (PCI of PCIe) voor niet meer dan 75 euro.
Ik zou wel willen dat de geluidkaart zelf een processor bevat zodat mijn cpu ontlast wordt.
Het geluid moet echt een verbetering zijn.
Ik zie tegenwoordig door de bomen het bos niet meer!
Ik heb nog nooit een geluidskaart gekocht maar merk dat ik in bijvoorbeeld COD dus de voetstappen slechter hoor als vroeger (ander mobo misschien?)
Veel verschillende reviews gelezen hier en op andere sites en productvergelijking en weet ik het wat nog meer
Kan iemand mij helpen om voor dit bedrag een goede kaart te vinden? (ander merk mag ook, mits je er maar goede ervaringen mee hebt)
Reviews kunnen we allemaal zelf wel zoeken. ik ben op zoek naar gebruikerservaringen.
bij voorbaat dank,
[ Voor 7% gewijzigd door ApC_IcE op 06-01-2010 10:47 ]