Weet iemand hoe je handig smsjes kunt overzetten van iphone 1g naar 3gs? contacten en agenda gaan makkelijk via mac sync, maar voor smsjes niet dacht ik..
De backup terugzetten op je 3GS.
Overigens kun je hem ook jailbreaken en via SSH de sms database overzetten.
Overigens kun je hem ook jailbreaken en via SSH de sms database overzetten.
Zoals thaan zegt inderdaad.
Iets uitgebreidere handleidingen zijn te vinden via zoeken bij google naar 'iphone backup restore sms'.
Iets uitgebreidere handleidingen zijn te vinden via zoeken bij google naar 'iphone backup restore sms'.
[ Voor 25% gewijzigd door fsfikke op 05-01-2010 23:45 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Zodra beide iPhone's op dezelfde versie iPhone OS draaien. Dan kun je het simpelste de reservekopie terugzetten naar de 3GS. Als de iPhone US nog op een oudere versie draait raad ik je aan de SMS database te kopieren via SSH. Zodra je hem dan op de 3GS hebt gezet, moet je niet vergeten je 3GS even te rebooten, dan zal er een database migratie-script gedraait worden bij het opstarten.
SMS path: /private/var/mobile/Library/SMS
SMS path: /private/var/mobile/Library/SMS
Cacho, we verwachten op GoT meer inzet. We willen je graag helpen met je probleem, maar dan moet jij ook wat moeite doen.
Probeer eerst zelf het een en ander uit. Mocht het niet lukken, dan kun je aangeven wat je hebt geprobeerd en waarom het niet lukt.maar voor smsjes niet dacht ik..
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.